Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
О еже треми погружении и священнии богословцы повелевают крестити
Время же уже и богоносных мужей, священных богословцев, писанныя гласы на среду привнести, и услышати, како и тии о священнем и божественнем крещении научают; и во первых премудрейшаго Дионисия, нареченнаго Ареопагита, что о том же нам завещавает; како повелевает в божественнем крещении крестити; глаголет бо [О священоначалии глава 1]: [да держим яже божественне нам от божественных писании показаны суть]. но слышим, кая нам от божественных писаний показана суть; абие глаголет [глава 2]: [священноначалник же крещаемаго трижды погружает в воде, треми низвожденми и погруженьми троичныя божественнаго Блаженства призвав составы, во имя Отца и Сына и Святаго Духа]. что убо светлейше, что ли достовернейше может быти сего свидетелства? священный бо Дионисий, иже бе научен от Павла таинств, той последуя священным апостолом, глаголет явственно трижды погружати в воде. сии же како единою отвергше трипогружателства догмат во крещении непременныи, пременяем сей показующе, не срамляются тако явьственно на истинну борюще, еже за равносилное имети обливанием действуемое крещение с трипогружаемым? [лист 47. На обливан.]. откуду бо прияли быша? или от коего иного Павла научишася, еже во святем крещении обливателне крестити, той глаголет искренний сый ученик Павлов, да дрежим, сиречь, удерживаем крепце, яже божественне нам, от божественных писаний показана суть. и сии како не устрашаются сей неподвижимый догмат подвизати и иных к томужде привлекати? не мнее сего и непобедимый Христов воин Афанасий глаголю Великий, великаго града Александрии архиепископ, научает ны еже в божественнем крещении погружати сице глаголя [в толк. притч. Афанасия В. ответ 99. Скрижаль лист 99]: [аще бо сраслени быхом смерти Его, но и воскресению будем; ответ: сраслени быхом, сиречь причастницы, якоже тело Владычнее погребенное в земли, породи спасение миру, тако и наше тело погребенное во крещении, породи правду нам самем. подобие же сице имать, якоже Христос умре и в третий день воскресе: тако и мы во крещении умирающе востаем. еже бо погружати отроча в купели трищи и возводити, сие являет смерть, и тридневное воскресение Христово]. ответ 94. зриши ли, не явственно ли и сей святый богословец научает во священнем крещении погружати; глаголет бо: еже бо погружати отроча в купели трищи и возводити, сие являет смерть и тридневное воскресение Христово. и сии како глаголют, яко равно есть еже погружати и обливати; аще равно есть. чесо ради, рцыте ми, божественнии отцы, втораго вселенскаго собора, иже не в три погружения крестишася еретицы, повелевают приходити ко святей соборней церкви, яко еллинов приимати? сице бо в 5 своем правиле гремяще вопиют: [иже единем погружением крещаются, евномиане, и савелиане, и фриги, яко еллини прияти будут. Толкование: и тии еретицы суть, единем погружением крещаются, а не треми, якоже православнии. сии же аще приступят к соборней церкви якоже погани прияти будут. и прежде крещения время доволно поучаются, и божественных писании да послушают. и потом совершенно крещаеми бывают, и помазуеми. сице же приемлем яко еллины. в первый убо день сотворяем я христианы: во вторый же сотворяем я оглашены, да поучаются вере: в третий же день заклинание творим, и дуновение трищи на лицы и уши, и тако поучаем их, и повелеваем время доволно сотворити в церкви, и послушати божественных писаний, и тогда я крещаем. но прежде сего всего да прокленут свою ересь писанием, и иныя вся. яко же прежде именованнии еретицы]. до зде от правила. и виждь ми. аще бы было равносилно и очистително грехов обливанием действуемое крещение с трипогружателства крещением: кая бы была нужда священным отцем, втораго вселенскаго собора, обливателне крещеных повелевати яко еллинов приимати, и паки совершенно крестити? яве яко несть. аще же несть, якоже и есть, равносилно, како убо сии, толиким и таковым божественным отцем сопротивоборствующе, не срамляются усиловатися утверждати обливанием творимое крещение за равносилное с трипогружателства? и како будет их обливателне содеваемое крещение, омывателно грехов крещающагося, егда отцы таковое имущих повелевают яко еллинов крестити? благоявленно яко несть. аще же несть омывателно, якоже и есть. убо безпрекословно, обливателно крещенных, по священных отец гласовом, приходящих ко святей соборней церкви, подобает паки в три погружения крестити. Date: 2015-05-22; view: 473; Нарушение авторских прав |