Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже сам Христос предаде святым апостолом во святом крещении в три погружения крестити





Пречистый наш и пребожественный Владыка, основатель непорочныя нашея веры християнския. и всея истинны и правды началник, Господь наш Iсус Христос, егда шествие творя по земли, избра себе божественыя своя ученики, их же сам первее научи, еже во священнем и спасителнем крещении треми погружении крестити, а не обливати. сам бо первее, не яко требуя очищения, но наше содетелствуя очищение, крестися от Иоанна во Иордане, якоже свидетелствует кир Гавриил архиепископ Филаделфийский, сице глаголя: [таинства уставивыи и узаконоположивыи, сам есть Господь наш Iсус Христос. Той бо первее от Иоанна крестися во Иордане, не яко требуя очищения, не бо бысть под грехом протчим, ниже греха сотвори, ниже обретеся лесть во устех Его: но да омыет ны, и очистит вся, и освятит водное естество, якоже и прочая освятил есть своим пришествием]. книга О седми тайнах [во главе 8]. таже егда убо священныя своя ученики, по воскресении своем из мертвых. посылаше во вселенную на проповедь заповедав им рече [Мф. зач. 116]: [шедше научите вся языки, крестяше их во имя Отца и Сына и Святаго Духа, учаще их блюсти вся, елика заповедах вам]. в коех пребожественнех Его словесех, не видится явственно форма святаго крещения, како повеле крестити, треми ли погружении, или обливании? обаче прежде волныя своея страсти, по внегда избрав прия их себе, самем делом научи я самою вещию образ действа предаде им. сам бо прежде верховнаго апостолом Петра своима пречистыма руками крести. еже засвидетелствует блаженный Епифаний архиепископ Кипрский [Синоксарь на Вознесение Господне]. Петр же крести Андрея, Андрей Иакова и Иоанна, Ияков же и Иоанн прочия апостолы. и тако друг друга крестяще, преподаваху образ крещения трипогружателства. и якоже пресвятый наш Владыка крестив апостола, самем делом научи его треми погружении крестити: тако же и посылая яко агнцы посреде волков, в неверныя языки повеле им учаще я крестити треми погружении. коих словес Его божественнейших, яже рече учеником своим: шедше научите вся языки, крестяще их во имя Отца и Сына и Святаго Духа, ясность показуется, яко треми погружении заповеда им крестити, от изъяснения святых учителей церковных. сице святый Иоанн Дамаскин пиша о святом крещении, глаголет: [исповедуем едино крещение во оставление грехов, и в жизнь вечную. крещение бо Господне смерть являет. спогребохомся убо Господеви крещением. якоже глаголет божественный апостол. якоже убо единощи совершися Господня смерть. тако и единощи подобает крещатися. крещатися же по Господню слову, во имя Отца и Сына и Святаго Духа. учащим во Отца и Сына и Святаго Духа исповеданию. но яко образ смерти Христовы есть крещение, треми бо погружении, три дни Госпродня погребения знаменует крещение, ниже: призыванию свойственныя ученики Господь научая, глаголаше: крещающе я во имя Отца и Сына и Святаго Духа]. книга [Небеса] 4, во главе 10, о крещении.

По премногу научает ны и златоглаголивый отец Иоанн златоглаголивым языком вещая о святом крещении, яко Господь завеща священным своим учеником треми погружении крестити, сице глаголя [евангелие поучительное, в слове на Крещение Господне]: [устраяй живота нашего Господь, завет крещения положил есть, смерти и живота образ имея. смертнаго бо образа водою являя, животу же обручение Духом подая]. и виждь ми, рекл бо святый: завет крещения положил [Господь], смерти и живота образ имея. сиречь такии завет или заповедь крещения положи, иже имеет образ смерти и живота, си есть который изобразует в себе смерть и живот. но образ смерти и живота изобразуется, точию в погружателне совершаемом крещении, по сказанию богословцев [к рим. беседа 11]. егда бо в воду погружаемся, тогда яко во гробе погребаемся: егда же возницаем, яко оживаем, или воскресаем. от коих словес священных богословцев, светлее солнца полуденнаго показуется. яко Христос Спаситель наш священным своим учеником, посылая их на проповедь, заповеда приемлющих святую Его веру, крестити треми погружении, и с призыванием божественных триех ипостасей, Отца и Сына и Святаго Духа.

И якоже священнии и божественнии ученики и апостолы и самем делом научишася, и заповедь прияша от Учителя своего Христа Бога нашего, еже во спасителном крещении треми погружении крестити: тако по вознесении Господнем на небеса, егда разыдошася в концы вселенныя, проповедати евангелие царствия, обращающе люди от идолобесия, паче же от темнаго диаволскаго поклонения в веру Христову, трипогружателне же крещаху. явственно сие засвидетелствуется во Епистолии на римляны, в ней же тако пишет: [егда Петр апостол, в Риме множество народа крести, в три погружения крести, на оное святое крещение гром с небесе возгреме]. Кормчая писменная. откуду явственно показуется, яко Христос Бог наш повеле священным своим учеником, трипогружателне крестити. сего ради они, якоже сами заповедь приемше от Владыки своего Христа Бога нашего. неподвижне соблюдающе, крещаху трипогружателне: тако и прочим приемником действ, и престолонаместником своим, освященным архиереом, и прочим таинств строителем, непременителне отнюд содержаще, треми погружении, с призыванием триех божественных ипостасей, заповедаша крестити. дерзающих же толикую и толь нужнопотребную, трипогружателства догму преступити и пременити судом извержения сана обложиша. сице во священном своем правиле пятьдесятом гремяще возглашают: [аще которыи епископ, или презвитер не крещает в три погружения единым глашением. но во едино погружение в смерть Господню даемое, да извержется таковыи]. Кормчая, глава 1. какоже сии толь высокую догму, от Христа убо учеником живым гласом преданную, последи по вознесении Его на небеса самем делом священными апостолы проповеданную, божественными правилы утверженную Святым Духом запечатленну не устрашаются пременяюще, привношением чюждаго действа, обливанием крестити уставляти, сказующе [книга о прав. обливания глава 8, лист 31]: [что крестить погружением, не есть непременный догмат]; како убо не есть непременный егоже сам Господь устави. святии апостоли проповедающе научиша, священными правилы непременителна всячески быти утвердиша, Святый Дух чюдодействием запечатле; аще бы не был непременный догмат: не бы святии апостоли дерзающих пременяти, сана лишали. Ельма же убо лишают, благоявленно есть всякому, яко есть непременный. сии же пременяюще, како похвалятся яко со Христом собирают, учителства Его не соблюдающе? како не вменятся тати и разбойницы, не евангельскою дверию во двор овчий входяще? или како истинне евангельстей не повинующеся, Святому Духу сопротивляющеся, священным апостолом сопротивоборствующе, утверждают обливанием, егоже Господь не предаде, святии апостоли не проповедаша, божественнии отцы писателными своими гласы не утвердиша крестити? темже убо аще сам Господь заповеда треми погружении крестити: аще святии апостоли приемше действителне научиша, и не претворителне узаконоположиша: аще Дух Святый чюдодействием запечатле: убо всячески подобает треми погружении крестити, а не обливати. убо обливанием действуемое крещение, не по преданию Господню, не есть крещение, но осквернение.

Date: 2015-05-22; view: 464; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию