Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Крещение нарицается рождение еже точию изображается в три погружателства крещении
Слышим же яко крещение в божественном писании нарицается рождение. сице сам Господь во священном своем евангелии глаголет: [аще кто не родится водою и Духом, не внидет в царствие небесное]. Ин. зач. 8. два бо рождения нам писание поведает, плотское и духовное. плотское еже от плоти бывает. духовное же от воды и Духа. якоже убо тамо происходяй младенец от чрева матерня во свет раждается или воотрождается. но сие возотрождение никакоже может изобразитися во обливаемом крещении, но токмо в трипогружателном. и какоже? слыши о сем божественнаго Иоанна Златоустаго сице вещающа: [еже бо есть чрево (утроба) младенцу, сие верному вода. водою бо назидается и воображается]. беседа, 26. на Иоанна, лист 195. и виждь ми якоже бо во чреве матерне сокрывается младенец, сице крещаемый в воде погружается, таже, якоже он раждается, тако сей возницает от воды. которое рождение токмо в трищном погружении, зело удобно может изобразитися, и изобразуется, во обливании никако, ни. како бо, рцы ми, может крещаемый поливателным крещением сокрытися в воде, егда поливаем бывает, да еще пястицею, или лжицею, идеже толикое множество воды, яко ниже единыя главы возможет смочити? како же может, яко родитися, возникнути, весь вне воды стоя? яве яко невозможно. сего ради в обливанием творимом крещении, не может рождение духовное быти, паче же несть. аще же несть в обливанием творимом крещении порождения духовнаго, тем богоявленно, яко не имый порождения от воды и Духа, не имать внити в царствие небесное, по реченному Господем: аще кто не родится от воды и Духа. еже святый Феофилакт толкуя глаголет [в толк. глава 3, Ин.; на зач. 8]: [сугуб бо сый человек, от души и тела. сугубо имать и таковаго порождения образ. вода бо видимо приемлема, видимому телу очищение разумеется. Дух же невидимо приходя, невидимей души в порождение. аще же вопрошаеши, како может вода родити; вопрошу и аз, како семя водно суще, и то может человеку на создание; обаче якоже о телеснем семени, всяко Божия благодать, такоже и о крещении, вода убо предлежит, а Дух все действует. ниже: гробу бо и воскресению образ в воде совершается, три погружения, тридневнаго гроба образ, таже возникнет человек]. Благовестник, лист 42. видиши ли яко и святый Феофилакт в погружателне крещении совершаемом разумеет крещаемаго порождения образ. и не токмо в погружателне совершаемом крещении явствует крещаемаго порождения образ: но и гробу и воскресению Господню, образ в воде совершается. три бо погружения всепрекрасно изображают тридненощное во гробе Господне погребение, таже возницание, спасителное воскресение Его. обливанием же действуемом крещении не изобразуется тридненощное во гробе Господне погребение, зане не сокрывается крещаяйся в воде, не изобразуется воскресение Господне, яко не возницает, ниже изобразуется образ рождения духовнаго, тем ниже раждается, крещаяйся, в нем водою и Духом. аще же не раждается водою и Духом убо по Господни словеси: аще кто не родится водою и Духом, не внидет в царствие небесное. сего ради обливаемым крещенных, подобает в три погружения по Господню завещанию крестити. Date: 2015-05-22; view: 467; Нарушение авторских прав |