Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О вине действителней





Вина, 1 [Катих. вел., Ин. зач. 11, Мк. зач. 71]: В тайне убо святаго крещения, действующая вина, аще первоначалная и сущая, сам есть Христос Бог уставивый тайну святаго крещения. егда крестився во Иордане прикосновением пречистаго тела своего воды освяти, во еже имети им силу чистителную, и крести ученики своя, ихже по воскресении своем в весь мир посла крестити, яко да спасется мир. обаче всяк креститель есть действующая или органная вина по святым отцем. ему же должно быти всячески православну, первоначальней вине Христу согласну. согласну кафоличестей церкви, законоположену еже святии богословцы явственно утверждают. сице святый Григорий Богослов глаголет: [тако да будет тебе всяк креститель, аще и житием претягнет, но крещения сила равна. и совершаяй тя всяк единак. иже тоюжде верою воображен]. слово, на святая Просвещения. и святый Никита Ираклийский последовательно глаголет: [тако крещение иереево есть токмо да не есть церкви чюждь, но тоюжде воображен]. в толковании на Богоявление. в новодействуемем же убо крещении, действителя, или органныя вины. си есть священника, вера не зрится нам быти православна. святоотеческаго православия чюждь, согласие к древлеправославней России святей церкви разньственно. принеси убо того согласие на среду. испытаем благоразсудителне, аще имать согласие неразньственно к первоначальней вине Христу; всяко не обрящем. Христос бо Бог наш, егда возношашеся на небо [Лк. зач. 114], воздвиг руце свои, благослови ученики своя двема перстома. яко древлегреческая церковь воображении праздников, и самовидитель святый Лука евангелист на образе Пресвятыя Богоматере, иже на Тихфине самовидно иероглифически написав утверждая засвидетельствует. священник же оный не двема перстома, но пятию персты всюду и всегда странно осеняя благословляет яко новопечатныя книги, и самое видение показующе свидетельствуют. сего ради священник несть первоначалней сущей вине Христу согласен. испытаем ли того согласие к древлеправославней российстей церкви. обретаем оного ко всякой службе, во всяком действе, несогласна оной, несогласна знаменающася, несогласно крещающа, несогласно литургисающа, и всякий чин, и всякую службу, несогласно древлероссийстей благочестивей церкви, и совершающа и действующа. испытаем ли того православие; обретаем оного древлецерковное святосодержание, еже в сложении крестнаго знамения. православно уставленное, [еже вседоброе веры таинство в себе содержит и замыкает]. анафеме и проклятию (предерзостно) предающа [Пращица, ответ 1], и ересию арианскою, несторианскою, и арменскою, и хуляща и порицающа. которое святое предание двоеперстнаго сложения, тако святии отцы всепрекрасно похваливше, всепредивным таинством предивно уясниша: яко святии апостоли святонаучивше предаша. и сам Христос Бог своя апостолы своим благословением научи богодействительно [Лк. зач. 114]. о чесом нижше во главе 22, и в третией части, во главе 3, втораго предела, имамы словодоводително засвидетелствовати.

Обретаем оного, святое древлеправославныя церкве содержание, и всетаинственное аггельския песни славословие еже в сугубем аллилуия возглашаемое, ересию. многодерзостно порицающе, и клятвам пресмелостно предлагающа [Жезл лист 86. Служебник лист 6], которое святаго сугубаго аллилуия пение, яко древлевосточная церковь содержащи имеяше, еже старогреческия рукописаныя книги свидетелствуют: тако древлероссийская святая церковь неизменно содержаше еже святых архиереов, и мужей чюдоносных саморучныя книги свидетельствующе утвержают. еже святии премудрии учители своими писаньми похваляюще позлащают. о чесом нижше во главе 22, имать явлено быти.

Обретаем оного, пресвятый и животворящий трисоставный крест Христов, [имже и на немже животворная Спасова содеяся смерть]. дерзновенно от просфир отлагающа, и от таинства святыя евхаристии отмещуща, и брынским хулителне порицающа [Розыск, часть 2]. который всепресвятый трисоставный крест, яко в таинстве животворныя смерти Спасовы послужив преестественно облагодатствовася: тако таинство освящая облагодатствует. о чесом во главе 22. и во главе 3, втораго предела, третия части, доводственно имать засвидетелствоватися.

Обретаем оного, прочих премногих святых отец предании, содержании, и действ безчисленных нарушителя, и смелостно отменителя, яко свободным языком, и дерзостныма устнами, святая древлецерковная предания. не токмо отметающа, но хулами и поношеньми облагающа, яко новопечатныя книги самопоказующе изъявляют. О чесом отчасти. во главе 2. втораго предела.


Аще же священник крещаяй не согласен есть Христу во благословении: аще не согласен древлеправославней церкви в действиях показуется: аще не согласен древлероссийскому благочестию обретается: аще сопротивная древлеправославней церькви совершает: аще хулит и поносит древлецерковныя догматы и уставы, како будет согласно новодействуемое крещение древлеправославному крещению, всяко несть. аще же несогласно есть, якоже и есть, како может истинное быти? ей не может, паче же и несть. аще же несть истинное, како будет очистително грехов крещающагося? зело несть. аще бо от толико и толь пребезчисленно несогласующаго священника, яко и самому Христу во благословении, и древлеправославней церкви в действиях, и древлеблагочестивыя церкве священнику в содержании чинов и уставов, попустим новодействуемому крещению быти очистителну грехов крещающагося, обрящется и не хотяще, яко от православнаго древлеправославныя церькве священника еже да не будет совершаемое, не бе очистително грехов крещающагося, яко во всем сему сопротивомудрствуя и вероваше и исповедоваше, и тако будет, еже да не будет, суетна бе вера древле от онаго священника крещающихся. тщи трудове, безнадежни подвизи. аще ли же от онаго совершаемое крещение очистително грехов крещающагося бяше, якоже и бяше, понеже пребезчисленнии оным породившиися святии в знамениих и чюдесех и нетлении мощей просияша, убо от сего священника новодействуемое крещение сопротивно оному и мудрствующа и исповедующа, несть очистително грехов крещающагося, како возможно ему быти приятну аще бо новодействуемое крещение приятно есть, да будет и вся новоизданныя догматы, предания, чины и уставы, их же священник содержит приятна. зане неразделна суть с крещением. якоже святый Афанасий изъявляя вопиет [во 2 слове на ариан]: [темже и Спас не просто заповедал есть крещати, но прежде научите, и потом крестити во имя Отца и Сына и Святаго Духа, да от учения вера их изъявится, и верою совершение крещения приложится]. аще ли же новоизданныя догматы, предания, чины и уставы не суть приятны, всякому благоявлено, яко и новодействуемое крещение несть приятно. аще же несть приятно, якоже и есть, убо новодействуемое имущих крещение, и приходящих ко истинней древлеправославней христианстей вере, подобает второе совершенно святым крещение крестити.







Date: 2015-05-22; view: 479; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.01 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию