Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
О еже како подобает погружати и возгружати
К сим же не токмо священнии богословци, и богодухновеннии отцы, научающе повелевают еже во святом крещении непременне трипогружателне крестити: но и писателными своими гласы изъявляют, како подобает погружати. сице святии богодухновеннии отцы Афона, в кратких своих правилех научают [Потребник лист 706 на обор.]: [отроча идеже крещаеши, да имаши тамо купель покровенну и чисту, или ин сосуд отлучен. и егда влиеши елей в купель, якоже повелевает последование, и возми масла стопкою треми персты, и помажи отроча по всех удех, якоже сказует устав, и тогда вземлеши и наго, и став просто, крещаеши в три погружения, сице глаголя: крещается раб Божии, имярек. во имя Отца, аминь, и погружаеши и в купель. и паки станеши просто, возводя отроча, и погружая вторицею в воде, и омочая подобне, и глаголя, и Сына, аминь, и паки станеши просто, и погружаеши третицею, такожде глаголя, и Святаго Духа, аминь]. Номоканон, правило 199. Сим согласно и святый Фотий митрополит Московский, пиша во Псков, повелевает, сице глаголя: [на первое погружение глаголет поп, погружая младенца, сице: крещается раб Божии, имярек. во имя Отца, аминь, и на второе погружение глаголет: и Сына, аминь, и на третие погружение глаголет: и Святаго Духа, аминь]. послание во Псков. Подобне и святый Макарий митрополит Московский, со всем освященным собором, како подобает в крещении погружати, яве научает, глаголя тако: [крещается от священника глаголюща сице: крещается раб Божии, имярек, во имя Отца, и погружает его единощи, глаголя аминь. таже, и Сына аминь, и погружает паки. и Святаго Духа, и паки погружает третие, и глаголет, и ныне и присно и вовеки веком, аминь. и паки: прием священник рукама крещаемаго, и глаголет: крещается раб Божии, имярек, во имя Отца, аминь, и низводит его, и возводит, и Сына, аминь, и Святаго Духа, ныне и присно и вовеки веком аминь, и паки погружает его. и тако бо крестит в три лица божественная, в тридневное воскресение Христово, треми погруженьми]. Стоглав, глава 17. видиши ли богодухновенных отец к священным богословцем согласие; онии убо научающе трипогружателне повелевают, во святом крещении крестити: сии же, и како подобает, аки перстом показующе изъявляют, обаче вси единомудрственно и согласно, единопогружательства крещение утверждают: о обливаемем же ниже мало кто от них воспоминает, но наипаче на не трипогружателне крестящих, и святии апостоли, и богодухновеннии отцы, ужасно запретителне гремяще вопиют. овии убо страшней клятве предают: овии же извержением сана лишают. сице бо глаголют богоноснии отци Афона: [Глаголет пятьдесятое правило святых апостол, яко священник не крещаяи в три погружения, едино Отчее, другое Сыновнее, третие Святаго Духа, и сице не творяи в единой тайне, да извержется]. Номоканон правило 200. святии же отцы вопиют сице: [иже не крестит в три погружения, во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, да будет проклят]. Потребник, лист 659. Темже убо аще священнии богословцы научают во святом крещении трипогружателства: аще богоноснии отци всепреясно, аки пред очесы представляюще, трикратно погружати во святом крещении повелевают: аще святии апостоли не крестящих в три погружения суду извержения сана подлагают: аще духоноснии отцы писателными своими гласы не крещающих и некрещающихся в три погружения клятве предают: убо едино есть крещение. убо обливателне творимое крещение не есть крещение, и не может быти равночестно, паче же несть, и равносилно с трипогружателным, ниже имать равную благодать Святаго Духа. аще бы было равночестно и равносилно с трипогружателным, и равную благодать, Духа имело: не бы святии апостоли не крестящих в три погружения из сана извергали: не бы богоноснии отцы не крестящих трипогружателне клятве предавали. но понеже святии апостоли из сана измещут: понеже священнии отцы и не крестящих и не крестящихся трипогружателне, клятве предают: убо не есть равночестно и равносилно с трипогружателным, и не имать равныя благодати Духа Святаго. Аще не есть равночестно и равносилно, и не имать равныя благодати с трипогружателным; убо не есть очистително грехов крещающагося: убо обливаемым крещением крещаемых, приходящих ко святей соборней церкви, безпрекословно подобает совершенно паки трипогружателне крестити. Date: 2015-05-22; view: 505; Нарушение авторских прав |