Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать неотразимый комплимент Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?

Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Едина есть истинная христианская вера





Блаженный убо Павел апостол, учитель вселенныя, единость веры и крещения, и равнообразное изъявляя сими словесы, глаголет: [един Господь, едина вера, едино крещение]. ефесеом зач. 224. зде вонми словесем блаженнаго Павла. аще един Господь, едина вера Господем преданная, святыми апостолы проповеданная, седмию вселенскими святых отец соборы утвержденная, убо прочия все. елико их ни есть в поднебесней веру не суть, яже верами нарицаются, [не] веры, но прелести. явственно о сем засвидетелствуют отцы Афона, сице глаголюще [книга Кирилова лист 505 послание 10]: [вкратце вам ко утвержению речем, да знаете, яко все веры прочие, иже верами зовутся, не суть веры, но прелести, наченши от латынския и до прочих всех. и почто не суть достойни называтися верами; того ради, яко ни едина от них не вмещает Духа Святаго даровании, ни пришествия Его сподобляется]. послание 10. почто ни едина от вер кроме истинныя не вмещает Духа Святаго даровании? [Катих. вел. лист 21] понеже не по словеси Божии утверждаются, ниже по преданию святых апостол, и богоносных отец жительствуют: но по волях, и по преданиях лстивых еретиков шествуют. сего ради ничтоже ино глаголется о них, точию яко не сый. суетни бо и ложни, и бесовския нарицаются, яко свидетельствует божественный апостол Ияков глаголя [зач. 53]: [и беси веруют и трепещут]. и аще по блаженных отец гласовом, все прочие веры, не суть веры, но прелести, како убо кто от ум имущих, от Никона новомышленную веру, дерзнул бы нарещи правою верою? кая, яже в древлеправославней церкви православныя догматы содержимыя, ими же вседоброе веры таинство изъявляется, тяжкословными порицаньми и ересьми, неправедно и продерзостно порекши отмещет. кая, яже древлеправославная церковь ереси и нечестие нарекши отрину, сия в новодействуемых действах всесмелостне в себе замыкающи содержит. кая, яже святии отцы клятве и анафеме предаша, сия небоязненно и присно в новотворимых тайнодействах содержащи имеет. аще бо убо в нововымышленной от Никона вере, вседоброе древлеправославныя веры исповедание и таинство отмещется: аще в новоустановленной древлеблагочестивою церковию ереси и нечестия нареченная содержатся. аще святыми отцы клятве и анафеме преданная замыкаются: како может быти истинная православно христианская их вера? в вере бо аще и мало что изменено обрящется, не ктому уже есть вера истинная, но прелесть и вымысл. о чесом яве засвидетелствует святый Иоанн Златоустый сице глаголя [Беседы апостол. лист 1474; к галат. зач. 199]: [якоже убо в цатах царьских, иже и мало образа пресек, всю непотребну содела: сице иже здравыя веры и малейшую часть превратив, все погубляет. на горшая происходя от начала]. како же будет вера их права и благоприятна; егда вседоброе древлеправославныя веры таинство отмещет, егда древлеблагочестивою церковию ереси и нечестия нареченная в себе содержит, егда святыми отцы клятве и анафеме преданная в себе замыкает; аще бы была вера их права и апостольская: не бы вседоброе древлеправославныя веры таинство отметала. аще бо истинная и не имущая была прилог еретических: не бы древлеблагочестивою церковию ереси и нечестия нареченная в себе содержала. аще бы была чистая и святоотеческая: не бы святыми отцы клятве и анафеме преданная в себе заключала. но понеже вседоброе древлеправославныя веры таинство отмещет. понеже древлеблагочестивою церковию ереси и нечестия нареченная в себе содержит: понеже святыми отцы клятве и анафеме преданная в себе замыкает. убо не есть святоотеческая истинная и права, яко не со отцы собирает, ниже святым отцем согласует. аще же не есть святоотеческая истинная и права, како убо может быти благоприятна? поистинне не может, паче же несть. аще же вера несть благоприятна, то кто бы от благоразсудителных имел прияти крещение их, поистинне никтоже. почто? понеже вера и крещение по словеси Никиты Ираклийскаго, два образа равна в себе и неразделна. и аще вера и крещение равна себе и неразделна. како убо ты сопротив святых отец мудрствуя, разделив я, крещение приемлеши, безпрекословно должен еси и веру их прияти. зане яже бо крещение их новодействуемое отмещет святыя древлеправославныя догматы, сия и вера. якоже выше рехом. аще ли же вера их несть ти приятна, всяко ниже крещение их да будет ти приятно. и слыши о сем блаженнаго Иоанна митрополита Никейскаго трубы велегласнее сице вопиюща [Кормчая писм. свт. Иоанн митр. Никейский в слове обличения на армен]: [темже проявлено, яко крещение их, и вся, яже от них содеваемая, неприятна и непотребна суть, аще и тщатся несмысленнии и неутверженнии, и лживии христиане, яко истинна и благоприятна творят деяния их. аще бо вера их права и благоприятна есть, да будет и крещение их приятно. аще же вера их неприятна есть, како крещение их приятно?]. до зде Иоанн. зриши ли коль явственно вопиет блаженный Иоанн: аще бо, рече, вера их права и благоприятна есть, да будет и крещение их приятно; равнообразно и зде: аще вера их несть приятна, всякому проявлено есть, яко и крещение их несть приятно, якоже и есть. убо новодействуемое имущих крещение, и приходящих ко святей древлеправославней христианстей вере всячески подобает второе совершенно святым крещением крестити.

Но уже не недоволно, как мнитмися, вашей любви показахом, и от самого корене веры, от основания, и утвержения веры, и от равнообразия веры, и крещения, и от единости веры и крещения, яко имущих новодействуемое крещение, и прибегающих ко истинней христианстей вере, подобает второе святым крещением порождати. прочее да покажется и от самых вин в новодействуемом крещении действуемых, яко не неподобает их покрещевати. темже приступая глаголем;

 






Date: 2015-05-22; view: 189; Нарушение авторских прав

mydocx.ru - 2015-2019 year. (0.01 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию