Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Крещение утвержение есть христианския веры





Паки святии богословцы поведают быти крещение утвержение веры и извещение. сице святыи Григорий Богослов изъявляет возглашая: [Крещение есть утвержение веры и извещение]. в слове 2-м на святая Просвещения. внемлем убо словесем святаго Григория Богослова. аще крещение есть, веры утвержение, убо вера есть вещь всекрепко подтвержаема святым крещением. но елико убо утвержаемое утвержающаго не разлучается, елико укрепляемое укрепляющаго не отделяется, понеже отделившееся непотребно и удобопадателно является; толико вера крещением неразделно подтвержаемая, всекрепка и неудобопадателна является. откуду веры и крещения соединенное и неразделимое показуя, святый Никита Ираклийский тако глаголет: [вера и крещение, два образа равна себе и неразделна. вера убо совершается крещением, и предходит исповеданием ко спасению]. в толковании словес святаго Богослова на святая Просвещения. виждь, аще убо по святаго Никиты словесем, вера и крещение два образа равна себе и неразделна. откуду явственно показуется, яко вера крещению должна есть согласовати. зане якоже кроме крещения неудобно есть в царствие небесное внити, по реченному самем Господем [Иоан. зач. 8]: [аще кто не родится водою и Духом, не внидет в царствие небесное]. тако и кроме правыя и истинныя веры невозможно есть спасение получити. сице святый Иоанн Златоустый вопиет глаголя [Беседы лист 2825 и лист 123]: [Велие убо есть, (благо) и спасителное вера, и сея кроме не мощно есть спастися когда]. и паки: [Сими показует не точию не излишнюю быти веру, но и нужную тако, яко несть мощно сея кроме спастися]. подобно и во евангелии учителном, в неделю 4-ю вопиет глаголя [еванг. учит. лист 198]: [Кроме бо веры невозможно есть благоугодити Богу]. откуду многое к Богу дерзновение верующаго право показуя святыи Иоанн Златоустый, глаголет сице [еванг. поучит. в нед. 4, слово 25]: [Ничтоже убо несть паче несумненныя и чистыя веры крепчайше. ниже упования еже к Богу и надежды еже к Нему крепчайше. веруяй бо право, много имать к Богу дерзновение, и со дерзновением приступая к нему обретает, елика на пользу просит]. в вере живут праведнии. якоже пророк глаголет [Аввакум, глава 2]: праведник убо верою жив будет. ниже: аще бо есть, рече, кто творяй суд, и ищай веры, милостив ему буду, глаголет Господь. святый Афанасий Великий в толковании псалма 7-го изъявляя многомощнейшее веры, и приятнейшее Богу паче агнец и юнец всесожегаемых, тако глаголет: [теми бо наслаждается Бог, Богу паче агнец и юнец вера действует. смирение бо и благочестие паче тех может и вменяется]. верою и обетование Святаго Духа приемлем. о чесом яве извествует святый Иоанн Златоустый, сице глаголя [Беседы, лист 424 (?)]: [но не просто от Духа. но аще и яже от нас внесем. сего ради рече, внегда веровати, тако бо возможете исполнитися радости. аще веруете, аще уповаете. но не рече, аще веруете. аще уповаете: но аще избыточествуете во уповании, тако яко не точию обрести утешения лютым, но и радость имети за премножество веры и упования, тако и Духа превлечете, тако и Оному пришедшу благая соблюдете вся]. якоже и святый апостол Павел пиша к галатом вопиет [зач. 207]: да обетование Духа приимут верою. еже святый Иоанн Златоустый толкуя сице изъявляет [Беседы апост. лист 1522; к рим. зач. лист 99]: [понеже бо не можаше Духа благодать вне благодарнаго и приразившагося приити. благословляются первее, клятве отъятой бывшей, таже верою оправдившиися, привлачают Духа благодать]. видиши ли коликое есть веры богатство; сего ради по святых богословец гласовом, вера и крещение два образа равна себе и неразделна. по коим святых отец пределом, новодействуемое крещение и древлеправославная вера не зрятся два образа равна себе быти, понеже крещение не согласует древлеправославней вере. не зрится быти утвержение древлецерковнаго благоверия. зане не токмо не утвержает древлероссийских святых законов: но и отмещет оныя. аще же отмещет, убо не утверждает древлероссийскаго святаго благоверия. аще не утверждает. убо далече отделися от веры. елма же убо отделися, всяко есть непотребно. аще же есть непотребно, убо не есть омывателно крещающагося, убо есть осквернително паче, по святых отец гласовом. и аще тако есть, якоже и есть, чесо ради не подобает, вы сами судите, от новодействуемое имущих крещение, обращающихся к древлеправославней христианстей вере, второе святым крещением совершенно крестити; ей подобает.







Date: 2015-05-22; view: 491; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.009 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию