Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко не имый истиннаго крещения и хиротнии, не может инаго крестити





Аще ли же, по вашему мнению, кроме священника христианину невозможно быти, и спасения получити. Священника же таковаго, иже бы от православнаго архиерея рукоположение имел, имети невозможно есть. Что тогда творити должно есть? Убо ли последовати должни священнику, иже хиротонию имать от в ересех состоявшаго архиерея? Но како таковому священнику имамы последовати, иже, якоже сам источник священства, архиерей, глаголю, вся новопредания, вся новодогматствования, вся новозаконоположения содержит, и прочим содержати повелевает, не хотящих же прияти и содержати, тяжкими клятвами и анафемами облагает? Како же и Спасово повеление, якоже выше рехом, повелевающее не последовати привносителем новшеств, истинно будет? Како и святаго апостола на дерзающих новоблаговествовати анафеме предание, правилне будет? Какоже и божественых отец, из них же, ов ложне учащих не повелевает послушати, ов же чрез заповеди учащых никакоже повиноватися повелевает, ин и мало нечто благовествующых, паче благовещеннаго, анафеме предает, иншии прикладающих что, или отъемлющых, или инако претворяющих, никакоже слушати, но удалятися заповедает, повеление праведно будет.

Глаголеши ли, яко священник, егда приходит к по вам соединению, отрицается всех ересей и новин. Отрицаяжеся всех ересей и новин, не соотрицается ли и своего архиерея хиротонисавшаго его? всяко речеши отрицатися. аще отрицается архиерея. не соотрицается ли и хиротонии его? Благоявлено яко соотрицается. Ибо отрицаяся рукополагающаго и, соотрицается и нехотяще и происходящаго от него рукоположения. И аще соотречеся хиротонии, остается прочее не ктому уже имать хиротонию. Не имый же хиротонии, яко не сущу вам православному епископу, иже бы воспохиротонисал его, то како тако без хиротонии дерзает священнодействовати? Не слышал ли еси блаженнаго Симеона Солунскаго, глаголюща [глава 77]: яко ничтоже может действовати в Дусе, или иное что аще хиротонии не имеет; от таковых бо и крещени не крещени, суть, по того же Симеона.

Глаголеши, яко с первшею хиротониею действует. И аще с первшею: еда возможно от таковаго архиерея, иже в толиких и таковых ересех состоит, его же их ради священная правила, якоже в прешедших главах предпоказахом, не токмо воспохиротонисати, но и покрещевати повелевают, хиротонию прияти? И аще возможно, како будут истинствовати словеса святых апостол, повелевающая от еретик приемшаго хиротонию воспохиротонисовати? иже глаголют тако [Кормчая, глава 19]: [дващи поставленныи и с поставльшим его да извержется, аще не будет еретическая рука первая. От толкования: Аще не прилучится, яко от еретик поставлен бе первее. ибо от тех крещеннии некрещени, и поставленнии не причетницы]. правило 68. Како же будет и Никон Черныя горы повелеваяй, не приимати от еретик хиротонии, правдоглаголати? иже глаголет тако: [аще объявлено есть, яко от еретик имать рукоположения, от таковых поставленым или крещеным, ниже верным, ниже причетником, мощно быти]. слово 63. Аще же словеса святых апостол, повелевающая, имущаго от еретик хиротонию воспохиротонисати истинна суть, якоже и суть: И аще Никон праведно глаголет, якоже и есть, яко от еретик поставленым или крещеным, ниже верным, ниже причетником мощно быти: убо всевсячески от архиерея в ересех состоящаго хиротонии невозможно есть прияти. Почто: Понеже творимое таковыми освящение не освящает освящаемых, но паче оскверняет. Якоже Матфей Иеросалимский свидетелствует глаголя: [Аще от еретик хиротонию приял бе, отметаем бо таковых, якоже крещение, сице хиротонию, не бо освящение сия, но скверну веруем исходатайствовати]. глава 24 [состав X (600)]. Ащели же приемлеши священника с первшею хиротониею священнодействующа, всяко и нехотяща сприемлеши никонопоследствующаго хиротонисавшаго его архиерея. Понеже архиерей чрез хиротонию вся тайны священником действует. Явственно о сем свидетелствует блаженный Симеон Фессалоникийский сице глаголя: [Ничто же действовати священник может в Дусе, или иное что действовати, аще хиротонию не имеет, сия от архиерея есть. ибо архиерейство чрез ню действует]. глава 77. И аще архиерей чрез хиротонию священником действует: благоявлено яко приемлеши хиротонисавшаго и архиерея. Аще ли же не приемлеши хиротонисавшаго и архиерея, всяко ниже должен еси свосприяти и хиротонисаннаго от него иерея. Понеже аще корень свят, то и древо, аще ли корень ни, убо ниже древо.

Темже убо аще святии апостоли, от еретик приемшаго хиротонию яко неимущаго отмещут: аще преподобный Никон Черныя горы сказует, яко от таковых поставленым или крещеным, ниже верным, ни причетником мощно быти: аще блаженный Феодор Валсамон, и прочии святии отцы, их же в вышших главах, во свидетельство представихом, повелевают воспохиротонисати первшему иерейству скверне непщуемей, и яко не бывшу вменяему: Аще священноинок Матфей поведает, яко таковых хиротония не освящает приемлющих ю, но паче оскверняет: Убо от никонопоследствующих архиереов, приемших хиротонию иереов, всячески подобает воспохиротонисати. аще бы не подобало от еретик первее хиротонисанных воспохиротонисати: не бы святии апостоли отметали таковых хиротонию: не бы преподобный Никон глаголал, яко от таковых поставленным или крещеным, ниже верным, ни причетником мощно есть быти: Не бы блаженный Феодор Валсамон, и прочии святии отцы повелевали таковых воспохиротонисати: не бы священноинок Матфей рекл, яко таковых хиротония не освящает приемших ю, но паче оскверняет. Но понеже и святии апостоли от еретик действуемую хиротонию отмещут: Понеже и преподобный Никон глаголет, от таковых поставленым или крещеным, ниже верным ни причетником мощно есть быти: Понеже блаженный Феодор Валсамон, и прочии святии отцы от таковых хиротонисанных повелевают воспохиротонисовати первшому иерейству скверне непщуемей. и яко не бывшу вменяему. Понеже священноинок Матфей глаголет, яко таковых хиротония не освящает приемшых ю. но паче оскверняет: убо подобает и от никонопоследствующих архиереов, в толиких и толь премногих ересех состоящых, приемшых хиротонию иереов неотрочне воспохиротонисовати. Но понеже несть православнаго архиерея, иже бы повнегда обращаются, воспохиротонисах я. Тем благоявлено яко уне есть, по словеси блаженнаго Афанасия Великаго, без них пребывати, содержаше веру православную, пещися о спасении душевном: нежели приявше их, со отверженною святыми апостолы и божественными отцы хиротониею, лишитися купно с ними и православныя церкве и царства небеснаго.








Date: 2015-05-22; view: 597; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.008 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию