Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






От в ересех состоящаго иерея и еретическую имущаго хиротонию, не может совершенно быти крещение





Рекохом убо прежде, и ныне паки глаголем, яко всяк священник, иже в ересех пребывает, и рукоположение свое от еретичествующаго архиерея имать, не имать в себе Духа Святаго. яко имать в себе дух диаволь, им же противится Святому Духу. о чесом достоверно свидетельствует кир Зиновий Отни пустыни инок, сице глаголя [свиток многосложный, глава 12]: [имать бо всяк еретик в себе дух диаволь, темже и противится Святому Духу]. Сей же никонопоследствующий священник, иже толико премногобогатообильствует различными ересьми, их же ради страшными клятвами облагается, и анафемам предается, о чесом в прешедших главах третияго предела, явственно предпоказахом, иже хиротонию имать, от архиерея не трипогружателне крещенаго, аще ли и трипогружателне, но обливание за равне ему с трипогружателством соисповедующаго, и тыяжде новины, тыяжде ереси содержащаго, каковых божественнии отцы хиротонию всячески отмещут, и ниже священника вменяют быти, кии дух имать, и на от него совершаемая таинства которыи дух приходит. Святый ли, но како приидет, идеже соперник Его пребывает. яве яко не приходит. аще же не приходит Дух Святый на действуемая Им таинства, то како Бог действует тем. аще бо не действует Бог тем, то кая полза от него приимати тайны, крестивыйбося от таковаго несть крещен, причащаяися не совершенным тайнам причащается, благословляяися не приемлет благословения, сего ради ниже христианин есть. велегласно о сем златоглаголивый отец наш Иоанн златым языком вещает глаголя [к Тимоф. посл. нравоуч. 2]: [аще бо тем (рекше священником) ничтоже Бог действует, ниже благословения приемлеши, убо ни христианин еси]. И аще от таковаго священника, им же Бог ничтоже действует, крестивыйся несть крещен, причащаяися не сущым тайнам причащается, благословляяися не приемлет благословения, тем ниже христианин есть, то како от таковаго священника крестившагося, егда приходит ко истинней христианстей вере, не подобает паки второе совершенно святым крещением крестити, зело подобает. Аще бо крещение от никонопоследствующаго священника действуемое приемлеши, почто не свосприемлеши тех же догмат, их же он лобызает, почто не свосприемлеши тех же преданий их же он крепце соблюдает, яково что глаголю: почто не знаменаешися треми персты, якоже он? почто не содержиши символа, якоже он? почто не исповедуеши Христа распята на двочастнем кресте, якоже он? почто не причащаешися тем же тайнам, им же он? и что много исчисляю: почто всех новопреданий, Никоном патриархом преданных не содержиши, их же он? Аще бо крещение действуемое им приемлеши, всяко должен еси им содержимую свосприяти веру. понеже вера и крещение два образа равна себе еста и неразделна. яко же глаголет блаженный Никита Ираклийский. аще вера и крещение два образа равна себе и неразделна, ты же како, сопротивяся толикаго богословца учению, дерзаеши неразделимая разделяти крещение яко истинное от него действуемое приемлеши веры же содержимыя им яко не истинныя не приемлеши. аще бо крещение от него приемлеши, безпрекословно долженствуеши в веру им содержимую свосприяти. аще ли же веры им содержимыя не приемлеши, то како приемлеши от него крещение, корень убо приемлеши, яко здрав, древа же не приемлеши, яко гнило? и кто бы сему разсуждению не почюдился/ Аще бо корень здрав всяко и древо, аще ли древо гнило неотрочне и корень. Понеже древо корене никогда не разлучается, неразлучным бо совокуплением совокуплено есть. аще ли же древо корене разлучится, всяко умерщвяется. сице бо о сем глаголющу блаженному Дамаскину [книга жития Иоасафа царевича]: [крещение есть корень святыя непорочныя христианския веры яко твердое основание]. И аще по Дамаскину, крещение есть корень веры, вера же есть древо, на крестителном корени всегда стоящая, и никогдаже его разлучающаяся. ты же аще крещение действуемое им приемлеши, непщуя яко право и истинно долженствуеши и веру им содержимую на крестителном его корени стоящую, яко праву и истинну неотрочне свосприяти, аще ли же веры им содержимыя, яко несть права и спасителна, не приемлеши. убо ниже крещения действуемаго им, яко несть право и очистително грехов должен еси прияти. не свое се тебе предлагаю: но слыши блаженнаго Иоанна Никейскаго трубы велегласнее о сем сице вопиюща [Кормчая писменная в слове на армены]: [темже проявлено, аще крещение их и вся яже от них содеваемая, не приятна и не потребна суть, аще и тщатся несмысленнии и неразумнии и неутвержении, и лживии христиане, яко истинна и благоприятна творят деяния их. аще бо вера их права и благоприятна есть да будет и крещение их приятно. аще же вера их не приятна есть како крещение их приятно]. Видиши ли яко и блаженный Иоанн не разделяет веры от крещения, ты же како сопротивоборствуя толиким богословцем дерзаеши неразделимая разделяти. крещение убо яко право приемлеши, веру же яко неправу отреваеши. аще бо вера содержимая им несть права и спасителна. како крещение действуемое им право и спасително? благоявлено яко несть. аще несть душеспасително: како будет очистително и изнурително грехов крещающагося? поистинне несть. сице бо святым отцем вопиющим: крещение еретическое несть крещение, но паче осквернение. и аще несть очистително и изнурително грехов крещающагося то како возможно прияти е? отнюд невозможно. аще же невозможно яко же и есть. убо всякаго кроме прекословия от новодействуемое имущих крещение приходящих ко святей древлеправославней христианстей вере, неотрочне подобает паки второе совершенно святым крещением крестити.







Date: 2015-05-22; view: 451; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию