Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Аще кто отступит от своего епископа, не греховнаго ради извета, но ереси ради содержимыя им. таковый от святых отец не казни, но чести достойныя сподобляется





Аще бо святии отцы и повелевают папе во всем повиноватися, и достойную почесть воздавати: но егда во отеческих преданиих непреклонне пребывает. егда же не пребывает во отеческих преданиих, яко волка и душегубителя бежати повелевают. Сице в книзе О православней вере, печатаной во Острозе пишет [печатана в лета 6106]: [Яко пребывающа убо папу во отеческих велениих, достоит воздавати ему почесть, елику отцы повелеша, праведно бо. не пребывающа же, бежати того подобает, якоже волка и тлителя, сиречь сказицы церковнаго]. лист 146. Благоявлено отсюду, яко и всякому пастырю, архиепископу глаголю и епископу, иже во истинней христианстей вере непозыблемо пребывает, иже во отеческих преданиих тверде стоит, достодолжную почесть воздавати. Аще ли же вере христианстей ереси привсевают, и святоотеческая предания преступают, и церковное соединение разсекают, таковым не токмо не подобает последствовати, но и далече, яко врагов Божиих, и душегубцев отступати. И слыши о сем святаго Иоанна Златоустаго, златопозлащенным языком сице вещающа: [Яко подобает повиноватися учителем и священиком, и не судити их, аще и житие имут укорно, аще же о вере погрешат, тогда не подобает покарятися им, но и отбегати и судити их]. Беседы апостольския, лист 2508. Святии же отцы собора первовтораго, в 13 своем правиле, повелевают сице [Кормчая, лист 221]: [Аще которыи презвитер, или диакон, якоже се мня, сведыи своего епископа согрешша, прежде суда и уведения всех епископ собора, отступит общения его, и не поминает имене его в службе, да извержется, и всея священническия чести да будет лишен: последующии же ему, аще суть священницы, своея чести да отпадут, мниси же и мирстии да отлучатся, дондеже обратятся]. В четвертом же надесять правиле глаголют: [Аще которыи епископ тожде сице дерзнет сотворити на своего митрополита, да извержется, подобает бо комуждо своея меры ведати]. В пятом же надесять правиле сице вопиют: [Такожде аще которыи епископ, или митрополит, на своего патриарха таковая же дерзнет, всего святительства да будет лишен. Аще же нецыи отступят от некоего епископа, не греховнаго ради извета, но за ересь его, от собора, или от святых отец несведому сущу, таковии чести и приятия достойни суть, яко правовернии]. Сим согласно и преподобный Никон Черныя горы, взывает глаголя: [Аще которыи епископ, или презвитер, или митрополит, дерзнет отступити еже к своему патриарху приобщения, и не поминает имя по уставленному и учиненному в божественней службе: но прежде объявления соборнаго, и совершеннаго ему осуждения раздор сотворит, сему повеле святыи собор всего священства всячески чюжду быти, аще токмо обличен будет се законопреступив. И сия убо уставлена быша и запечатлена, о еже виною неких согрешении отступающих своих первопрестолник, и раздор творящих, и соединение церковное раздирающих. Иже убо ереси некия святыми соборы и отцы отреченныя, еже к первопрестолнику приобщения себе отлучивше, оному ересь яве яко в народе проповедающу, и не покровенною главою в церкви учащу. Таковии не точию правилному запрещению не подлежат, прежде соборнаго разсуждения себе к зовомому епископу приобщения отделяюще: но и подобающия чести православным сподоблени будут. Не бо епископом, но лжеепископом и лжеучителем зазреша, и не раздором церковное соединение ссекоша, но раздирания и разделения церковь потщашася избавити]. слово 40. Подобне и преподобный Иосиф Волоколамский научает, глаголя: [Иже убо ереси ради некия, приобщения себе отлучивше епископа, таковии правилному запрещению не подлежат: но и подобающия чести православным сподоблени будут. Не епископом бо, но лжепископом и ложным учителем зазреша, и церковное соединение не раздраша, но раздрания церковь и разделения потщашася избавити]. слово 12. Зриши ли колицы и каковии божественнии отцы, отступающих от своих епископ сообщения, не греховныя ради вины, но ереси ради проповедуемыя им в народе, не токмо правилному запрещению не подвергают: но и подобающия чести православным сподобляют.







Date: 2015-05-22; view: 460; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.009 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию