Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Показуется истина погружения во крещении, от прообразования крещения, и в новой благодати обретаемых





Не токмо же убо в ветхом завете быша прообразования погружения во святом крещении: но и в новой благодати обретаются некоторая прообразующая погружение в крещении, какова суть. Первое: Купель оная овчая во Иеросалиме, в ней же болнии погружающеся исцеляхуся. не туне бо действовашеся оное чюдесное в воде той исцеление, во времена Христова. понеже показоваша Бог тако образ возлюбленнаго Сына своего Христа Бога нашего, иже имать очистити мир водою, иже в ветхом завете бе прообразована, от грех их. якоже глаголет Иезекииль пророк: [Внидох в завет с тобою глаголет Адонай Господь, и омых водою, и оплаках кровь твою от тебе, и помазах тя маслом]. глава 16. И тако чюдесным тем во времена его исцелением в воде, возбуждаше Бог мысли человеческия, во еже бы помышляли, яко уже приспе время обещанныя благодати, водами преждеобразованныя. Такожде, понеже в купели оной овец на жертву закалаемых, внутренняя измываема бяху. чесо ради и овчая нарицашеся, которыя жертвы прообразоваху Христа, яко Агньца за грехи мира имущаго заклатися. возбуждаше Бог умы боящихся Его, и грядущаго спасения ожидающих, ко помышлению еда уже не прииде ли Агнец, Егоже овцы жромыя прообразоваху, водою своею души их хотящии исцелити, якоже видеша болная телеса в купели овчей исцеляема, и веровали быша проповеди Иоанновой [Иоанн, глава 1; бл. Феофилакт в толк. на зач. 14, Иоанна. Блгавестник лист 73]: [Се Агнец Божии] Еже засвидетельствует и святый Феофилакт, глаголя: [в лепоту убо Божия мудрость далече путь творящи от июдей ко Христу в веру, купели тоя чюдо предустрой. понеже хотяше крещение дати многу и могущу силу, и дар вящшии, очищающь от греха, и оживляющь душы, проначерта Бог крещение во июдеох, и дает убо им воду очищающу скверны]. Сие прообразование купели оныя, явственно показует нынешняго нашего крещения погружение. понеже якоже тогда болнии вовергаеми в воду погружающеся, здравие себе телесное получаху. Подобне и ныне болящии душами, вовергаеми в крестилныя воды погружаются, и здравие себе оттуду душевное приобретают. Паки: Низпущение оное плащаницы с небесе, [о ней же воспоминает в Деяниих апостольских, глава 19, зач. 24]. Петру апостолу, во Иоппии, в нейже бяху вся четвероногая земли, и зверие, и гади, и птицы небесныя, прознаменование бе, по сказанию учителей церковных, погружения во святом крещении. Сице бо глаголет святый Иоанн Златоустый: [Плащаница убо, сие есть земля: а яже в ней зверие, иже от язык люди: а яже заколи и яждь, яко и онем подобает приити: а еже трижды сему быти, крещение знаменует]. Беседа 22, на Деяния апостол. лист 212.

Святый же Симеон Метафраст, в житии святаго священномученика Корнилия сотника, явствует [Минея четия, сенятбря в 13 день]: [Трикратное сосуда с небесе схождение, знаменова трикратное в крещении погружение]. от коего сказания, толковников священнаго писания, яве видимо есть, яко токмо погружати в крещении, святым апостолом, и их наместником, от Христа Спаса предано есть. ибо плащаница земля: а яже на ней зверие, люди, иже от язык: схождение с небесе, трикратное в крещении погружение. которым трикратным в крещении погружением, в сем, иже от язык, по всей земли сущим, обращающимся к вере Христовой, подобает от прежних своих грехов очиститися.

К сим же море оное, еже виде во откровении своем [Апок. гл. 4], святый Иоанн Богослов, пред престолом Божиим сткляно, подобно кристаллу, прообразованием есть, по изъявлению святых учителей церковных, святаго крещения. Сице глаголет святый Мефодий [Апок. гл. 12, слово 11, лист 52]: [Луною знаменует крещение, море образне именуемое]. Чесо ради именовася крещение морем? понеже яко во глубине морстей, сице в водах святаго крещения, погружающагося, погрязают вси греси. ибо между Божиим престолом, и человеком к престолу Божию приступити хотящим, посредствует вода крещения, и не может кто иначе приближитися к Богу на престоле в вышних седящему, аще не первее море крещения прейдет глаголющу писанию [Иоанн, глава 4, зач. 8]: Аще кто не родится водою и Духом, не внидет в царствие небесное. Почтоже море то, тайну крещения, образующее, есть сткляно и кристално; сткляно есть, чистоты ради, очищающия душю крещающагося, кристално же крепости ради утверждающия сердца.

И аще убо сам Бог, прежде век предопределив, погружателство во святом крещении, различными прообразовании, в различная времена предобъяви: аще святыми пророки таинственне прописав предвозвести: аще в новой благодати и купелию овчею, и плащаницею, и морем сткляным изъяви: како сии сопротивляющеся Божиею предопределению и предустановлению, дерзают обливанием творимое крещение, егоже Бог не предустави, святии пророцы не предвозвестиша, и в новой благодати ни единою о нем когда, в священном писании воспомянуся, соравняти с трипогружателным.

Аще бо несть, еже обливати в крещении, Божие предопределение и уставление, что убо? не яве ли, яко человеческий, противный Божию определению и уставлению вымысл? и како возможно е соравнити трипогружателству; что убо: аще Бог законополагаяй, и кто разоряяй? и како не вменятся таковии в богоборцех? не вем вы судите. аще бы было равночестно, всяко бы имел Бог, или образовании предпоказати, или пророки предвозвестити. но понеже ни прообразова, ни предвозвести, ниже когда повеле: убо не есть равночестно и равносилно с трипогружателным, и не имать равныя благодати Святаго Духа. И аще тако есть, якоже и есть, како не подобает обливаемым крещением крещенных, паки совершенно в три погружения крестити? ей подобает.

Date: 2015-05-22; view: 484; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию