Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже друг другу исповедати согрешения повелено есть





Слышим бо и божественнаго апостола святаго Иакова, в соборном совем послании, повелевающа исповедати согрешения друг другу, идеже сице пиша глаголет: [исповедайте убо друг другу согрешения, и молитеся друг за друга да исцелеете]. зачало 57. Зде вопрошаем: Рцыте ми о возлюбленнии! Святый апостол Иаков повелевает друг другу согрешения исповедати, кому повелевает? Иноком ли? или ни? Речеши ли яко иноком; Всяко имаши солгати; Понеже бо не у быша тогда иноцы. Ибо в самом начале первенствующия церкве, в самом разсеянии веры христианския, не токмо иноци не быша, но и священников велия бе скудость. Чесо ради не точию мужие, неимущии рукоположения, но и жены многия крестиша. О чесом в первом догмате доводственно предпоказахом. И аще не у быша тогда иноцы, явственно отсюду видети есть, яко святый Иаков повелевает согрешения исповедати, не иноком, но миряном сущим христианом, аще и не имут рукоположения, могущим носити помышления. Понеже и божественнии апостоли повелевают мирским человеком иже имут искусство в слове учения, и нрав чист учити прочих. Сице бо глаголют в правиле своем: [Учитель аще и мирскии человек будет, искусен слову учения, и нравом чист, таковыи да учит. Будут бо, рече, вси научени Богом]. правило 15. Елма же убо божественный апостол Иаков повелевает друг другу согрешения исповедати, не упоминает, яко иноком, или рукоположенным, но просто рече друг другу, зане не у тогда быша иноци. То чесо ради ныне невозможно друг другу исповедати согрешение? Или мниттися яко мирян не имущых хиротонии, не важно есть исповедание, и не отпустително грехов? То како святый апостол Иаков повелевает друг другу согрешения исповедати, наведе, и молитеся друг за друга, да исцелеете, сиречь да очиститеся от грехов. Аще бо по словеси святаго апостола Иакова исповедаяй друг другу согрешения исцелевает от струпов греховных, рекше очищается от грехов, яве яко есть важно и очистително грехов. Аще же очистително есть грехов друг другу исповедание. То чесо ради ныне в толикое оскудение иночества, егда несть где ли бо обрести инока, иже бы благочестие без ущербления содержал, не подобает мирянину сущу православну христианину, не имущу хиротонии, имущу же искус и ведение во врачевании духовном действа, исповедати согрешении? ей подобает. Ибо и в каноннице о житии христианстем, егда приключится нужда, яко несть кому исповедати согрешения, повелевает другом велми любимом и праведным исповедати. в нем же пишет тако: [Аще приключится некогда нужда, еже не имети кому исповедати помышления своя, и прияти помощь, в них же требуем, глаголя яже твоя к другом вельми любимым и праведным, и ими же уповаеши, да помолятся о гресех твоих]. до зде от канонника. Зде вопрошаю, рцы ми: еда несть нужда ныне, еда благочестиваго архиерея нигдеже видети есть? еда ныне несть нужда, еда иерея древлеправославныя церкви догматы ненарушимо содержащаго, святоотеческую веру непревратно соблюдающаго, несть где слышати? еда ныне несть нужда, егда православнаго инока, несть где обрести, им же бы подобало исповедатися? И кия сего вящшая может быти нужда? не вем. Темже убо аще толика и таковая нужда обыде ны, и како несть возможно, аще и мирянину, сущу христианину, имущу искусство и ведство во врачествовании душевных струпов, исповедывати хотящих исповедатися, и епитимийствовати? ей возможно. Зане исповедание его якоже священника и инока есть важно и отпустително грехов. Понеже сам Спас даде дар Духа Святаго всем праве верующим вонь отпущати согрешения. Аще бы не было важно и отпустително грехов исповедание мирянина, суща христианина: не бы святый апостол Иаков повелел друг другу исповедати согрешения, да исцелеет, сиречь да очистится от грехов. Аще бы не было важно и отпустително грехов исповедание мирянина, православна христианина. Не бы вся древлеправославная церковь повелела приключьшейся нужде, егда не имети кому исповедати согрешения своя, глаголати к другом, да помолятся о гресех согрешившаго. А понеже святый Иаков повелевает друг другу исповедати согрешения: Понеже вся древлеправославная церковь во время нужды заповедает другом своим исповедати согрешения: Убо и ныне лепо есть, паче же и подобает, в толикое нужды время аще и мирянину, сущу христианину, имущу искус и вежество во врачевании духовнаго действа, исповедывати хотящих, исповедати своя согрешения, и правилно их исправляти, яко есть его исповедание, яко же и суща священника, важно и отпустително грехов.







Date: 2015-05-22; view: 480; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.005 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию