Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже не токмо иноком несвященным: но и миряном не имущим хиротонии, во время нужды попущается от отец исповедати и епитимийствовати





Мнози убо множицею пререкующе глаголют, яко отцы афонстии, и блаженный Симеон Фессалонитский, аще и соизволяют иноком не имущим хиротонии помышления приимати, и епитимийствовати, но не простым, рекше не белцем. кто же сущим миряном, не имущим хиротонии, есть даяй поизволение, еже приимати на исповедь, и епитимийствовати? Противу коего усретающе вопрошаем: Рцыте ми о возлюбленнии; Кое разньствие есть между иноком и мирянином? и чим отстоит инок от мирянина? Аще ли вы не весте, аз вам повем. Инок единем точию разньствует от мирянина, яко чин четца имать, и сим отстоит от мирянина, яко не имать власти во еже женитися, и мяса ясти, прочая же вся предания и заповеди, якоже иноку, сице и мирянину лепо есть содержати. К сим же мирянину возбраняется вход во олтарь, равнообразне и иноку. О чесом засвидетельствует в Кормчей, идеже пишат тако: [Яко не подобает мнихом входити во святыи олтарь, им же возбранено есть священие, ибо мних четца чин имать]. глава 54. И аще инок единем разньствуует от мирянина, яко имать чин четца, тем яве есть, яко якоже иноку несвященному дается область приимати на покаяние и епитимийствовати, и мирянину не имущу хиротонии, имущу же искус и вежество во врачевании духовном, во время нужды, дает ему искуство его область приимати на исповедь, и епитимийствовати [Номоканон, лист 707].

И чесо убо ради не лепо есть ему исповедовати якоже иноку? Зри ми: Аще бо во время нужды святии отцы попущают якоже иноку несвященному, тако и мирянину сущу христианину крестити [Жезл, лист 49]. Еда ли не имут попустити мирянину не имущу хиротонии, якоже иноку во время толь презельныя нужды, хотящаго исповедатися исповедати? всяко попустят и попущают. И слыши, сице бо о сем святая церковь светлым гласом вопиет глаголюща [Катихисис малый, лист 35]: Яко ни един на священьство нерукоположенныи, и ни таин строителем быти может, разве некоторых нужных случаев таин. Виждь разум святыя церкве. Рече: Ни един на священство не рукоположенныи, и ни таин строителем быти может, разве некоторых нужных случаев таин. Инок убо на священство не рукоположенный, кроме всякия нужды попущаем бывает от отец тайны строителем быти, рекше исповедати и епитимийствовати. Како убо не имать попуститися, в толь пренужное случая, в толь презелное нужды, егда нигде несть возможно православием осияваемаго священника обрести, мирянину сущу христианину хотящаго исповедатися исповедати и епитимийствовати? Всяко попустится и попущается. Не бо рече: ни един инок: но ни един, рекше, ни инок ни мирянин, на священство нерукоположенный не может таин строителем быти, и наведе: разве некоторых нужных случаев таин. Си есть, во время некоторых нужных случаев, может и нерукоположенный на священьство, некоторых таин строителем быти, но не всех. Кроме бо крещения и покаяния иных таин строителем не имый рукоположения, не может быти. Ибо во время нужды якоже иноком сице и мирянином, не имущим хиротонии, [якоже многажды рехом] еже многократно и твориша, от отец сия две тайны попускаются совершати. Темже убо аще во время некоторых нужных случаев, может и нерукоположенный на священство, строителем быти некоторых таин, си есть крещения и покаяния. Како ныне в толь самое нужды, в толь самое потребе належащей, егда ниже инока благочестиваго, ниже презвитера православнаго, не глаголю обрести, но не слышати возможно есть, мирянину якоже иноку неимущему рукоположения, невозможно тайны исповедания строителем быти, рекше хотящих исповедатися исповедати и епитимийствовати? ей возможно. Аще бы невозможно, не бы речено: разве некоторых нужных случаев таин. А понеже речено: убо и ныне может и мирянин якоже инок, в таковое нужды время, исповедати и епитимийствовати. Зане искус имущему ведения духовнаго деяния дает власть исповедати и епитимийствовати, и правилно исправляти [Номоканон, лист 730].







Date: 2015-05-22; view: 472; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию