Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать неотразимый комплимент Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?

Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже не токмо, их же свяжут священницы на земли, будут связани и на небеси: но их же и несвященнии свяжут на земли, будут связани и на небесех





Вемы бо вемы, и известно доволно научаемся от священнаго писания, яко не точию, еликих связуют священницы на земли, бывают связани и на небеси, и еликих разрешают на земли, бывают разрешени и на небеси. Но и мы, егда обидимы бываем, аще обидящаго свяжем на земли, будет связан и на небеси. Аще ли разрешим на земли, сиречь простим, будет разрешен и на небеси. Сие же не свое аз глаголю, но слыши святаго Феофилакта архиепископа Болгарскаго, иже толкуя священная словеса самаго Господа Iсуса Христа, яже рече ко учеником своим: Аминь бо глаголю вам, елика аще свящете на земли, будут связани и на небеси, и елика аще разрешите на земли будут разрешена и на небесех, глаголет сице [толк. на ев. Мф., гл. 18, Благовестник зач. 77, лист 143]: Аще бо ты рече: обидимыи яко мытаря и язычника имаши обидящаго тя, будет и на небесех таков. Аще ли разрешиши его, сиречь простиши, будет и на небеси прощен. Не токмо бо елика священницы разрешают, суть разрешена: но и мы обидимии, или связуем, или разрешаем, и тамо суть связана или разрешена. до зде Феофилакт. Зде речет ли кто, яко святый Феофилакт глаголет о связании и разрешении обидящаго от обидимаго, а не связании простолюдинов приразившагося Богу. Ведый убо буди, аще бо и глаголет святый Феофилакт о обидимом и обидящем, обаче, аще по словеси тогожде Феофилакта, не токмо, елика аще священницы разрешают, суть разрешена, но и аще обидимый обидящаго, или связует на земли, или разрешен, и на небеси. Много паче православный христианин, аще и не сый рукоположен, якоже и священник, данною властию от Христа Бога нашего, юже даде святым своим апостолом, чрез них же и всякому праве верующему вонь, якоже сам Спас инде рече ко учеником своим глаголя: А еже вам глаголю, всем глаголю, может грешника исповедающагося исповедав, или отпустити, или удержати согрешения. Понеже бо сия власть всем дается праве верующим. И аще тако есть, якоже и есть. Убо наипаче ныне в толикое нужды время, егда священника несть обрести благочестиваго, может безпрекословно, православный христианин, аще и мирянин, не имый рукоположения, данною властию самаго Христа Бога, чрез священных своих учеников, всем праве верующим, якоже и священник, имея искусство и вежество во врачевании духовном, паче еретичествующаго иерея, хотящаго исповедатися исповедати, и ему же аще отпустит согрешения, отпустятся, и ему же аще удержит, удержатся.






Date: 2015-05-22; view: 258; Нарушение авторских прав

mydocx.ru - 2015-2019 year. (0.004 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию