Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Яко исповедаяи должен быти православен, и исповедаяися такожде православный
Обаче покаяние тогда силно и важно и очистително всех грехов кающагося бывает, егда исповедуяи будет православен, и исповедуяися такожде православный. Аще ли един кий либо от них, или исповедуяи, или исповедуяися будет православен, другий же еретичествуяи, тогда ничтоже пользы сотворити может кающемуся, рекше не может тогда каяющагося очистити от грехов. кольми паче егда оба обрящутся еретичествующе. Сице убо о сем святая древлеправославная церковь научающи вопиет глаголя: первее кающемуся подобает быти христианином православно верующим; понеже без благия веры, ни едино же покаяние быти может. Второе разрешити кающагося, никтоже может, точию православныи священник. понеже кроме церкви несть спасения и разрешения. Катихисис малый, лист 32. Зде воньми прилежно, ныне в великороссийстей церкви священник исповедуяи приходящих исповедатися, аще есть православен? всяко не обрящеши. понеже несогласно самей первоначалней вине Христу благословляет: несогласно святых апостол преданию, и божественных отец содержанию знаменается: несогласно пророческим проречением, Христа Спасителя, не на трисоставнем им же и на нем же животворная Его смерть содеяся кресте, но на двочастнем распята быти умствует: несогласно всяк чин, всякую службу, всякое действо святей древлероссийстей церкви и совершает и действует. о чесом предоволно в догмате о крещении, в пределе третием, во главе 11, изъявихом, зри тамо. И аще убо сопротивно научению самыя первоначалныя вины Христа Спасителя благословляет: аще сопротивно святых апостол преданию, и богодухновенных отец содержанию знаменается: аще сопротивно пророческим проречением, Христа Спасителя на двочастнем кресте, а не на трисоставнем распята умствует: аще сопротивно всяк чин, всякую службу, всякое действо, святей древлероссийстей и восточней церкви совершает и действует, како от таковаго могут исповедающагося грехи разрешени быти, егда сам привнесений, привложений, отложений, и изменений ради, клятве предан быв, лишися благодати Святаго Духа? всяко не могут. ибо кроме благодати Святаго Духа никтоже от священных может ни вязати, ни разрешати, ни оставляти грехов, ниже удержавати, но вся сия Духом Святым совершаема бывают. о чесом явственно засвидетельствует преподобный Иосиф Волоколамский, пиша к преосвященному владыце Нифонту Суждальскому, сице рекий: Зриши ли яко Святым Духом, вязати и разрешати, и оставляти грехи и держати, кроме благодати Святаго Духа ничтоже может кому сотворити от священных. еретицы же в себе нечистыи дух имеяху сатанин. како могут на небесех и на земли вязати и решити. слово 12. Виждь коль преизъяснителне глаголет преподобный Иосиф, яко никто от священных кроме благодати Святаго Духа, ни вязати, ни разрешати, ни оставляти, ни удерживати грехов исповедующагося не может. Сей же священник лишився благодати Святаго Духа, повнегда премногшими новинами, древняя святых апостол предания, священных отец содержания, духоносных богословец учения, и всея древлеправославнокафолическия церкве пределы и уставы дерзостне измени. како может кающагося у него грехи отпустити, или удержати? всяко не мню. Не имый убо дара Духа Святаго, не имать власти отпущати или удерживати грехи исповедающагося. понеже убо и сам Спаситель всего мира Сын Божий и Бог, егда по воскресении своем из мертвых, посылаше священныя своя ученики и апостолы во вселенную, ко еже обращати языки от темнаго идолобесия, паче же от бесовскаго служения, даде им Дух Святый, во еже отпущати и удерживати грехи, чрез них же и их наместником. якоже священное евангелие от Иоанна свидетельствует сице: [приимите Дух Свят, имже отпустите грехи, отпустятся им, и имже держите держатся]. зач. 65. Никонопоследствующий же убо священник несогласно священных апостол преданию и благословляет, и на себе крестное знамение изображает, несогласно наместником их, священным богопроповедником архиереом на седми вселеньских соборех бывшим, священный символ предавшим, и непременно тако пребывати в вечныя веки священными своими гласы утвердившим, изглаголуют ниже от по преданию самого Владыки, и содержанию всея святокафолическия церкве, архиерея крещеннаго хиротонию имать, чесо ради и под клятвою от всея церкве обретаются, и ниже яко крещен, ниже хиротонисан видится и есть, якоже в прешедшей части, в третияго предела, главе 12. и прочих многодоводне предпоказахом, како может имети Дух Святый, Его же даде Господь апостолом и их наместником, во еже отпущати грехи? всяко не имать. аще не имать, како может отпущати, или удержевати исповедающегося грехи, кроме благодати Святаго Духа? поистинне не может. аще не может, якоже и есть, како исповедание его будет силно и очистително грехов? никако. аще несть очистительно грехов, убо унее есть, исповедати грехи своя, не имущу священьства, сущу же христианину имущу искус духовнаго врачевания, и в лепоту. понеже убо Спаситель наш Iсус Христос, подая Дух Святый священным своим учеником, ов еже отпущати и удержевати грехи согрешающим, чрез них, и всем верующим вонь подаде. чесому по премногу научает нас святый Григорий архиепископ Солуньский, сице глаголя: [се Аз с вами есмь до скончания века. и паки: Аз умолю Отца, и иного Утешителя даст вам, дабы пребывает с вами в веки, Дух истинныи. и паки: приимите Дух Свят, имже отпустите грехи, отпустятся, и прочая. Сие же и на всех приходит веровавших]. слово 1. От коих словес святаго Григория Солуньскаго явственно видимо есть всякому, яко Христос Спаситель даде Дух Святый божественным своим учеником, во еже отпущати или удерживати согрешающим согрешения, чрез них и всем верующим вонь. Сего ради имущии искус духовнаго врачевания, аще и не имать рукоположения, во время нужных случаев, всякаго кроме прекословия и сумнительства, может паче же и лепо есть, хотящаго струпы душевныя открыти, исповедати, и разрешити, или удержати, рекше епитемиею связати. зане и святая древлеправославная церковь, во время нужных случаев попущает, паче же и повелевает неимущему священьства нужнейшия некоторыя тайны, их же кроме человеку невозможно спасения получити, совершати. сице сие в Катихисисе малом утверждает глаголя: [тако убо потреба ведати, яко ни един на священьство не рукоположенныи, ни таин строителем быти может, разве некоторых нужных случаев]. лист 34. И аще убо, по словеси святаго Григория архиепископа Солуньскаго, Спаситель наш Iсус Христос Сын Божий и Бог, даде Дух Святый святым своим учеником чрез них же и всем верующим вонь, во еже согрешающим согрешения отпущати: аще святая древлеправославнокафолическая церковь попущает во время нужных случаев, не имущим священьства, таин, их же кроме несть леть спасение получити, строителем быти. убо унее есть хотящему каятися грехи своя исповедати, простолюдину имущему искус духовнаго врчевания, сущу христианину, яко имущу власть от самого Спаса, отпущати согрешения, нежели священнику врасками ересей окаляему, и от незаконне крещеннаго архиерея рукоположенному, их же ради лишися благодати Святаго Духа, чесо ради ниже разрешити кающемуся грехи может, ниже удержати. Date: 2015-05-22; view: 589; Нарушение авторских прав |