Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Аще и в три погружения крещенаго архиерея хиротонию имать священник, но в ересех состоящаго не прията есть





Что убо речете негли, яко мы священника, не от обливанием крещенаго архиерея, хиротонию имамы, но от треми погружении. добре: Аз же вопрошаю, рцыте ми: Треми погружении крещенный архиерей не единогласно ли со обливателне крещеным, вся таиньства церковная содержит, не такожде ли благословляет? не темже ли знамением крестным знаменается? не за равно ли исповедует трипогружателства крещение, якоже и обливанием творимое? еже утверждает книжица оправдающая обливание, синодом сочиненная. Не подобне ли от святыя древлеправославныя соборныя апостольския церкве отступиша? И аще убо вся таинства церковная такожде, якоже и обливателне крещеный содержит. вся новопредания без ущербления хранит. Вся новоуставления крепце соблюдает. и обливанием действуемое крещение, с трипогружателства за равносилно исповедует и верует. како от таковаго хиротонию приемшаго священника, и прибегшаго ко святей древлеблагочестивей соборней церкви, не подобает паки хиротонисати? зело подобает. Понеже убо отторгшеся от церкве, лишишася благодати Святаго Духа, не могут преподати ю иным. Явственно о сем преподобному Никону Черныя горы свидетельствующу сице: [А иже от церкве отступльшии, не ктому имеша благодать Святаго Духа в себе, оскуде бо подаяние, внегда пресещися последованию, (ниже) ктому не могуще благодать Святаго Духа инем подати, от нея же тии отпадоша]. слово 63. Согласно сему и священноинок Матфей, паче же вся им древлеправославная церковь взывает глаголя: [понеже бо глава телесе церковнаго Христос, по божественному апостолу, от Него же уди вси живятся, и духовныи возраст приемлют. Сии же от состава удов телесных, отторгошася, не ктому пребывающую в них имут благодать Святаго Духа. еже убо не имут сами, како иным преподадут?]. состав 1. Отсюду светлее полуденнаго солнца показуется, яко от отступльшаго от древлеправославныя церкве архиерея, хиротонию приемшаго священника, и пришедшаго ко истинней христианстей церкви, безпрекословно подобает возхиротонисати. Не токмо же божественнии отцы от еретик отступивших от соборныя церкве епископ; но и от незаконно и неправильне рукоположенных епископ, приемших хиротонию священников, и прибегших ко святей апостольстей церкви, яко не имущих хиротонии, всячески повелевают паки хиротонисати. Сице святии и богодухновеннии отцы, втораго вселенскаго собора, от Максима глаголемаго Киника, рукоположения приемших священников, яко не священных сущих всячески отмещут, вопиюще [Кормчая, лист 87]: [Максим глаголемыи Киник, не бе еретик. Ибо его святым крещением просвети святыи Григорий Богослов. но позавидев святому Григорию, восхоте епископства Константинопольскаго, ная златом епископов, во еже бы его рукоположили в епископы на престол царскаго града. Имже собравшимся и пришедшим в соборную церковь, да его освятят, уведевше константинопольстии, абие стекошася отвсюду, и изгнаша их вонь. Сии же потом вшедше в дом некоего свирца, рукоположиша его]. якоже и Матфей Властарь, в толковании четвертаго правила, втораго вселенскаго собора, споведует о нем глаголя: [Но и четвертое правило втораго собора, Максима некоего отметает, ниже епископу быти, или будущу отрицает, за еже извне правилнаго устава поставлену быти, ниже иже от него поставляемым клириком. Сего ради и Григорий Богослов, от иже в церквах не чтомых его поминает словесех. Сей же Максим египятнин бе фмлософ, ниже: В желании же архиерейскаго престола царствующаго града быв, имения во Александрию посылает, и оттуду епископы приводит сего хиротонисати, имеяи некоего споспешника от своих Богослову, и уже внутрь церкве бывше, уведани бяху, но ни сице безмолствоваху, во храмину же влезше свирца некоего, тамо хиротонисуют Максима, аще и ничесоже еже о сем злобы ползовася]. состава 1. И аще убо от незаконно хиротонисаннаго епископа, хиротонию приемшаго священника, святии отцы, аки не имущаго отмещут: како возможно от епископа отступльшаго от святыя соборныя церкве, и в толь премногия ереси впадшаго и обливанием творимое крещение с трипогружателным за равносилно исповедающаго, священника приемшаго хиротонию не воспохиротонисав прияти? Не вем кто бы от благоразсудителных прирекл тако прияти. аще подобает его паки прияти с первейшею хиротониею. Будет, еже да не будет, святых отец повелевающая, священника хиротонию имущаго, от епископа еретичествующаго, воспохиротонисовати ложна. Аще ли же она суть истинна якоже и суть: убо подобает неотрочне воспохиротонисати. Понеже отступив от церкве, купно лишися и благодати Святаго Духа, ея же сам не имать, всячески и инем преподати не может, тем ниже рукополагаемый от него есть рукоположен, яко кроме благодати Святаго Духа не может совершитися хиротония. И аще от него хиротонисуемый несть хиротонисан: убо якоже от обливателне крещенаго, сице и от сего, аще и трипогружателне, яко равне отторгшагося от церкве, и в тех же ересех состоящаго архиерея, хиротонию имущаго священника, и прибегшагося к соборней апостольстей церкви, подобает паки воспохиротонисати.

Date: 2015-05-22; view: 494; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию