Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






От ересей обращающихся, епископов, священников, и прочих причетников, аще кии и в три погружения крестишася, по помазании миром, божественнии отцы повелевают паки хиротонисати





И аще убо приходящаго в по вам согласие, иерея, от никонопоследствующаго архиерея имущаго хиротонию, помазуете миром. то како с первшею хиротониею его приемлете? и кто вас сице научи? от апостол ли кий? или кто от отец седми вселенских собор? или древлеправославная церковь определила? Но нигдеже сицеваго повеления в божественных писаниих обрящете нигдеже. Доволно бо известно научаемся, от божественных отец, и толковников священных правил, писательных гласов, яко еретиков священников, иже не токмо не треми погружении, но и иже аще и треми погружении крещаются, егда приступают ко святей соборей и апостольстей церкви, их же лепотствует по проклятии их ересей, миром точию помазовати, всячески паки хиротонисати подобает, первейшей хиротонии, юже прияша от еретик, скверне непщуемей быти. Сице отцы собора Константина града, в послании к Мартирию епископу Антиохийскому, пишуще како подобает приимати еретики приходящыя к соборней церкви, повелевают глаголюще [Кормчая, лист 293]: [Арианы, македонианы, и наватианы, глаголющыя себе чистыя и чистейшыя, и четыренадесятники рекше средники, и аполинарианы, приемлюще написующе свою ересь, и проклинающе ю, и ину всяку ересь не мудрствующую, якоже и соборна церковь, помазуем их первее святым миром, чело, ноздри, уши, перси, и вся чювства помазующе им глаголем: Печать дара Святаго Духа. И потом потщаливии мирстии человецы поставляются в сан, в нем же беша, или презвитери, или диакони, или ино что]. глава 37. Сим согласно и севаст Константин Арменополь, от ариан, македониан, наватиан, и прочих сим подобных еретиков, презвитеров, и диаконов, и прочих причетников, прилагающыхся к соборней церкви, по помазании святаго мира, повелевает паки хиротонисати, первшей хиротонии скверне вменяемей, сице глаголя: [Арианы, и македонианы, и наватианы глаголющыя себе чистыя и чистейшыя, и тессаресии декадиты, или тетрадиты, и аполинарианы, приемлем дающыя книжицы, и анафематствующыя всю ересь, не мудрствующих, яко мудрствует наша кафолическая церковь, ея же председатель и глава еси блаженнейше печатствуемыя, или помазуемыя первое святым миром, чело очи, и ушеса, и перси, и вся чювства, и печатствующе глаголем: печать дара Святаго Духа. и по сих, яко тщаливии людини хиротонисаются, оное, еже быша у самых первее, аще презвитери, аще же диакони, аще же иподиаконы, аще и псалмочетцы]. книга 4. Видиши ли убо, отцы собора Константина града, и севаст Арменополь, презвитеров диаконов, и прочих причетников, от ариан, македониан, наватиан, и сим подобных еретиков, иже первее хиротонию прияша от своих арианских, македонских наватианских, и прочих им подобных еретических си епископов, приходящих ко святей соборней апостольстей церкви повелевают паки, аки простолюдинов, никогда же имущих хиротонии, помазании миром, хиротонисати, кии в три погружения крещаются. Якоже свидетельствует Матфей Иеросалимский, глаголя: [арианы убо и македонианы, и саватианы, и наватианы глаголющих себе чистых, и левыя, и четыренадесятники, иже и средники, и аполинарианы, точно нам божественым совершаются крещением]. глава 2, перваго состава. Како же вы, сопротивоборствуще толиких и таковых отец повелением, дерзаете иерея, от никонопоследствующаго архиерея, иже не треми, якоже православнии, погружении, но обливателне крещен есть, его же множицею рехом, священная правила повелевают яко не крещена суща, повнегда приступит ко святей христианстей вере, паки крестити, или аще и от трипогружателне крещенаго, но в толиких и толь премногих ересех, их же ради сего, не токмо миром помазовати, но паче по священным правилом якоже выше показахом внегда обратится к древлеправославней вере, годствует крестити, имущаго хиротонию, по помазании мира, аще помазуете, с первшею хиротониею приимати? Что убо, еда, иже от трипогружателне крещенаго архиерея, аще и в ересех состоит, имущаго хиротонию иерея, егда приступит к соборней церкви, по помазании мира, не подобает воспохиротонисати. И аще не подобает? како святейший патриарх Феодор Валсамон Антиохийский, во ответе своем, к господину Марку святейшему патриарху Александрийскому вопрошающему, аще кий еретик иерей, или диакон, сподобится святаго крещения, или святым миром освятится, с первшею хиротониею будет ли свщеннодействовати? ответствуя, повелевает таковаго священника, или диакона, повнегда сподобится святаго крещения, или миром освятится, первшему иерейству скверне непщуемей, и яко не бывшу, паки хиротонисати; якоже самая его словеса явственно свидетелствуют, яже ся имут сице [севаста Арменополя от книги 5 Феодора Валсамона. вопросы правилнии святейшаго патриарха Антиохийскаго Феодора Валсамона. и инии ответы его печатаны в Кормчей, на листе 545, и в Номоканоне, в правиле 209]: [вопрос 1: Аще еретик иерей, или диакон, сподобится божественнаго и святаго крещения, или святым миром освятится, будет ли священнодействуяи с первшею хиротониею? или другия сподобится хиротонии, аще восхощет священнодействовати? Ответ: Святых апостол 80 правило, из языческаго жития пришедша к православней вере, и крестившася, епископскаго достоинства сподоблятися предопределяет. убо первшому иерейству скверне непщуемей, и яко не бывшу вменяему, аще с правилным опасством возсуждаемыи, тако прославив, и сыи некогда скверныи иерей, в последньшом своем житии, не осужден возъявися, сподобляется не точию иерейскаго достоинства, но и епископскаго, обычными всяко степеньми, на учителскую высоту возводим]. севаста Арменополя, книга 5. Что, еда сопротивно правилом святых апостол повелевает, от еретик имущаго хиротонию иерея воспохиротонисати? И аще сопротивно; како сам свое повеление утверждает правилом святых апостол? Како же и святая церковь прияла определение его? Аще бо святая церковь прияла, богоявлено яко несть сопротивно святых апостол правилом. Аще же несть, якоже и есть: Убо вы приемлюще от архиерея состоящаго в ересех, имущаго хиротонию иерея, сопротивно святых апостол правилом, и всех святых отец, иже в вышших главах представихом, пределом, повелеваете с первшею хиротониею, ей же от святых отец скверне непщуемей. и яко отнюд не бывшей, священнодействовати. Убо неотрочно подобает, священника имущаго хиротонию от еретик, аще и в три погружения крещени, по помазании мира, воспохиротонисовати.

Date: 2015-05-22; view: 457; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию