Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
О еже аще кто не изречет грехов своих, на посрамление свое не имать оправдитися пред Богом
Божественнии убо отци поучевающе исповедати друг другу согрешения, глаголют, яко аще кий человек согрешит впад в грех, и изнурит плоть свою, и изсушит кости своя, в посте и в плачи, ничтоже успеет, аще не изречет человеку грехов своих на посрамление свое, яко да сего ради оправдится. Сице бо о сем громогласне вещает златословесный отец Иоанн глаголя [Никон Черныя горы, в слове 51]: [Аще прегрешением прегрешит человек впад в грех, изнурит же плоть тела своего, и истает кости мозгов своих, в посте и в плаче, ничтоже успеет аще не изречет грехи своя на срам себе. сего ради оправдится. Ибо весть враг, яко велми оставляет Бог согрешения, иже с теплою верою к Нему приходящему и прощает, иже со слезами Ему исповедающемуся. Той бо есть враг поспешай человеку на все злое, и сего ради возбраняет им исповедати]. Подобне и святии аггели беседующе к Феодоре, ея же душю повнегда несяху представити престолу Владычню, на мытарствех, глаголют яко аще и престанет от зол кто, во еже не ктому творити я, упразднився на покаяние, не исповесть же грехов своих отцу духовному, их же прежде сотвори, мня яко довлеет ему на спасение, во еже отступити от еже согрешати, таковый аще и постом себе чрез многое время изнурит, не имать получити отрады себе, всяко испытается зде на мытарствах. Якоже самая повесть их явствует сице повествующи [от жития преп. Василия новаго, мытарство 13]: [глаголаше святая аггела к Феодоре: Аще кто упразднится на покаяние, и престанет от зол яже творяше, и не исповедает духовному отцу грехи, яже сотворил есть прежде, и надеется, яко доволно ему есть спасение токмо отступление от них, то аще и постится, еже на долго время, несть ему на ползу, аще не исповедает, якоже подобает таковыи добре испытан будет зде, якоже видиши]. до зде от беседы аггел. От коих словес блаженнаго Иоанна Златоустаго, и беседы святых аггел всякому яве есть видети, яко аще кто впад в грех, и отступит во еже не ктому творити я, и постом и бдением тело свое удручит, не исповедает же человеку согрешения своего на срам себе, не имать от Бога прощения получити, но всяко на мытарстве истязан будет. Сего ради святая древлеправославнокафолическая церковь повелевает, аще кому приключится от немощи человеческия впасти в грех не отлагати, но абие исповедати. Сице бо вопиющи вопросоотвещателне глаголет: [Вопрос: Чим аггела хранителя от себе отгоняем? Ответ: Грехами, наипаче же смертными. Темже, аще и случится кому от немощи человеческия впасти в грех, наипаче же смертныи, не отлагати то, но вскоре исповеданием и покаянием очистити себе потреба, дабы аггел хранитель паки ся к нам обратил, и не попущал невидимому врагу в болшия грехи нас вводити]. Катихисис малый, лист 5. Ведателно есть, что есть грех смертный. в книзе Катихисисе сказует быти грех смертный, преступление к Богу, или к ближнему. Идеже пишет тако [лист 55]: [Вопрос: Что есть грех смертныи? Ответ: Грех смертныи есть, преступление к Богу, или к ближнему своему, егоже ради отщетеваемся благодати Божия, и егда его не исповедаем и не каемся, и умираем в нем, вечно умираем, и того ради смертным он грехом называется]. Сего ради божественный Иоанн Златоустый немедленно повелевает исповедати грехи своя, да прощен будет в сий век и в будущий сице бо взывает глаголя [Пролог, сентября, 30 день]: [Исповедайте грехи своя, исповеданием бо струпи душевнии исцеляются. И вред плотныи объявляем врачю исцелевает, а таимныи велику страсть творит, и потом смерть. Такоже и греси, таимии тело и душю уморяют, и творят радость диаволу. Велико добро исповедание грехов, а таение радость сатане. Не бо он прелщаяся глаголет, днесь угодие си сотворю, таже утре покаюся. не весть бо, дойдет утренняго дня, или несть, но точию хощет в глубину болшю свестися зол, даже нечаянно смерть похвативше погубит и. аще ли книжник есть кто, то мысль ему влагает диавол рекии, сам себе, ты своя мысли свеси, и еже написание глаголет, якоже отцы святии суть заповедали, тако сотвори сам. Не послушай мысли тоя, и не медли исповедати своя согрешения, да прощен будеши в сии век и в будущии]. Откуду по сим всем вышепредложенным святых отец, всякаго вероятия достойнейшим свидетельством, всякому удобь разумеемо есть, яко аще кто от немощи человеческия запят быв диаволом, впадет в грех, таже отступит от него, во еже не ктому паки творити и, чесо ради аще и тело свое постом и бдением измождит, не изречет же его отцу духовному на посрамление свое, не имать прощения получити ни в сий век ни в будущий, ниже наследником быти царствия небеснаго, но на место мучения сведется. Date: 2015-05-22; view: 463; Нарушение авторских прав |