Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Крещение и без елеопомазания и миропомазания совершается, вся бо сия вода навершает





Суть убо нецыи суть, иже глаголют, како может быти совершенно крещение, от неимущаго хиротонии совершаемое, егда ни елеопомазания, ни миропомазания при крещении не бывает. сицевое мнение есть неимущих ведения доволственна во святом писании, паче же невеждь. ибо во святей церкви аще и седмь таин исповедуется, яже посредства вечнаго блаженства суть, обаче не идинообразны, ниже всякому приличествуют. овы бо суть во спасение нуждные, яко крещение и прочыя, овы же ко спасению, яко миропомазание, яко священником крещающим прилично есть на крещение, яко печатьствуеще крещение. кроме же священника, или и при священнице по скудости, тайна может и без мира совершитися, и спасение человеческое по нужде может твердо и известно быти. еже утверждают святии отцы, писателными своими гласы изъявляюще. две бо есте, глаголют, тайне нужнейшие, крещение и покаяние, без нею же невозможно человеку всячески спастися, прочия же суть посредния, их же аще кто и не сподобится нужды ради некия, спасен быти может. Сице глаголет кир Гавриил архиепископ Филаделфийский: [Ведати нужда есть всем, яко тайны церковныя иныя суть по нужде посредния, каковыя суть: миропомазание, евхаристия, и елеопомазание, их же аще кто и не сподобится нужды некия ради, спасен быти может. иныя по нужди заповеди, те же есте две, крещение и покаяние, еюже кроме несть спасение получити]. в книзе о седми тайнах [и Жезл, лист 49]. Видиши ли крещение без елеопомазания и миропомазания совершенно может быти. понеже, рече аще кто и не сподобится елеопомазания и миропомазания, нужды ради некия, спасен быти может: без крещения же не может спасения получити. Подобне и в Катихисисе в велицем глаголет: [Святое же миро, и последнее елеоосвященно помазание, сице ко спасению суть потребни, дабы имети спасение наше дерзновенне известно же и твердо. сего ради пренебрегии я, немощен есть и неизвестен, ниже утвержен, разве аще бы я вожделел и не возмогл бы их употребляти]. глава 60. зри: глаголет: Святое же миро, и последнее елеоосвященнопомазание, сице ко спасению суть потребни, дабы имели спасение наше дерзновенне известно же и твердо, а не глаголет яко без них невозможно есть человеку спасение получити. темже аще кто и не сподобится сих, нужды ради некия, божественная благодать совершает и. сице бо в Потребнице велицем: [Вопрос: Елика аще крещают несвященнии, мужие и жены, или иноцы, что достоит творити? Ответ: Аще умрет крестивыися, прежде нежели постигнути священнику божественая благодать совершает и. аще ли же жив будет, да паки поставит священник в купель, и молитвы и миро по обычаю творит]. Номоканон, лист 626.

Блаженный же Иоанн, приближившуся детищу к смерти, и троическим погружением от иерея, страха ради смертнаго совершену бывшу, не повелевает по сем молитвы и определения оставльшаяся возисполняти. сице бо глаголет: [Недугом удержан приближився уже к смерти детищь, аще тройческим погружением точию иерей страхом еже не предвосхититися, свершив, не потреба сему по сих и молитвы, яже оставишася и определения возисполнити]. севаст Арменополь, сечение 5.

Рцы убо ми; кое миро бяше, егда крещаху простии мужие и жены? кое миро при мученицех бяше, егда в темницах, егда на самех мучениях, крещахуся, егда сами себе крещаху, нерукоположеннии суще? кое миро при оных апостолех бяше, иже не имуще священства крещаху? о чесом выше доволно изъявися. яве яко не бе. и аще не бе, како совершено крещение их бысть? благоявлено яко и без миропомазания крещение по нужде совершаемое, совершено есть. темже убо аще простии мужие и жены крещающе, без миропомазания крещаемых освящаху: аще святии мученицы без мира крещение подающе освящаху: аще святии апостоли не имуще священства, и без миропомазания крещающе освящаху, верующия во Христа. зело явственно есть, яко тайна святаго крещения по нужде, может и без мира совершитися, и совершается, может освятити и облагодатствовати приступающыя к нему, паче же освящает и облагодатьствует. понеже сия тайны, еже есть елеопомазание и миропомазание возъисполняет вода. ибо аще ниже елей будет, ниже миро, довольствует вода к помазанию и к печати. явственно о сем в завещании святии апостоли о крещении, к епископом и презвитером, о еже како подобает крещати, и в чию смерть, засвидетельствуют глаголюще: [о крещении же, о епископе, или презвитере, уже бо и первее завещахом, и ныне глаголем, яко да сице крещаеши, якоже Господь нам завеща, глаголя: шедше научите вся языки, крестяще их во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, учаще их хранити вся, елика заповедах вам, пославшаго Отца, пришедшаго Христа, свидетельствующаго Параклита. да помажеши первее елеом святым, таже крестиши водою, и конечное печатуеши миром. да помазание убо причастие будет Святаго Духа, вода же совет смерти, миро же печать сложении. аще же ниже елей будет, ниже миро, доволствует вода и к помазанию и к печати, и ко исповеди умирающаго, сиречь соумирающаго]. книга 7, завещания святых апостол. И аще убо по завещанию святых апостол, доволствует, егда не будет ниже елей, ниже миро при крещении, и к помазанию и к печати, како не может быти совершенно крещение, аще и от неимущаго рукоположения совершается? ей совершенно.







Date: 2015-05-22; view: 480; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.005 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию