Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко не подобает избирати, еже он сица или он сица крестит мя, но точию был бы христианин, равно бо Святый Дух приходит и на от не священнаго крещенаго





Но что убо, или того ради не равносилно мниттися быти, яко не имый рукоположения крещаяй есть? суетно сицево мнение есть и непотребно. ибо во время нужды не испытуй рукоположительства: но испытуй правоверства. вемы бо яко велие есть крещение, но велие сие не крестяй творит, но крещаемый. и слыши убо о сем златоглаголива отца Иоанна позлащенными усты вопиюща сице: [Велие убо есть крещение, но велие то не крестяи творит: но призываемыи в крещение. (ниже) велие убо есть, паки глаголю, крещение, и кроме крещения невозможно царствия получити: но может то и не зело доблий муж сотворити]. Беседа 3, на послание 1 к коринфом [зач. 124, лист 532]. Се коль явственно вопиет глаголя: может то и не зело доблий муж сотворити. воззри убо, каженик он, научивыися от Филиппа, искаше ли яко он сица или он сица апостол крестит его? никако: но что? прият сердцем веру, не отлагаше крещения: но от радости вопияше: се вода, что ми возбраняет креститися. сице и ты не изыскуй яко он сица епископ, или он сица священник крестит мя. ни: но того смотри прилежне, во еже бы был истинныи христианин, аще и мирянин. и сия убо не своя си глаголю: но слыши богословию тезоименитаго Григория сице вещающа: [И яко паче мурин он каженик, в Деянии апостол пишет, научен от Филиппа, прият сердцем веру, не отлагаше печати Духа, от радости веща: се вода, что ми возбраняет креститися. тако и ты сотвори, не рцы епископ да мя крестит, да не благородство мое укорено будет крестителем, и осквернися в крещении от недостойнаго. не пытай о житии крестителеве, от Саула в первом царствии речено [в толку, на стих 25]: человек зрит в лице, Бог же в сердце. не искушай достоинства крестителева]. слово 11, о святом крещении. Темже крещаемый болши есть, нежели крещаяй. явственно о сем свидетельствующу святому Феофилакту сице [Благовестник Мф. зач. 6]: [Да увеси, яко егда и ты крещаешися отворяеши небеса. сниде Дух Святый да засвидетельствует, яко болши есть крещаяися, нежели крещаяи]. Благовестник лист. Сего ради и святый Иоанн Златоустый глаголет: яко, [не бо крестивыи, но призываемыи в крещение взыскуется: сие бо оставляет грехи]. беседы апостольския [лист 530]. И виждь ми, святый Анания не имый рукоположения, ничесоже поучи Павла: но токмо крести. и егда убо крестися Павел, коль многу прият благодать Святаго Духа. о чесом свидетельствует святый Иоанн Златоустый сице глаголя: [понеже ни Анания поучи его ничесоже, точию крестил есть. егда убо крестися, абие многу прият благодать Святаго Духа]. Апостол писменный, переводу Максима Грека. Подобне и святый Филипп крестивый Самарию, не сый рукоположен, обаче крестившиися самаряне Дух прияша оставления грехов по премногу сему научает ны, святый Епифаний архиепископ Кипрский, сице глаголющь: [Понеже апостол Филипп слуга сыи, не имяше рукоположения власти, еже даяти Дух Святыи, знамениом великим бываемым, како Дух Святыи не прияша? Дух убо прияша грехов оставление]. в толковании на Деяния [Апостол писменный в переводу Максима Грека]: равнообразне и зде. яко аще крестяй и не имать рукоположения сущий сый христианин. обаче, якоже на от Филиппа крещеных, на крещенаго от него сходит Дух Святый. свидетель сему неложен святый Феофилакт сице глаголющ: [отверзаетжеся небо, да явит нам яко крещения ради отверзается всем небо, еже Адам затвори. сниде же и Дух на Iсуса, да от сего увемы, яко и нам крещаемым сходит Дух Святый]. Благовестник, лист 35. Подобне и во евангелии учителном, в слове на крещение Господне, глаголет: [Даже увемы, яко на всякаго человека крещающагося отверзаются небеса, и призывает его в вышнее жилище. сходит же нань и Дух Святыи. аще ли же чювственныма очима не видим сей. несть достойно неверовати. знамения бо неверующим дана быша. но неверных ради, нам же доволно есть вместо знамения вера]. лист 520. И аще убо и на от неимущих рукоположения, якоже и на от священников, [Но о священницех глаголю христианских, от еретических бо креститися паче есть сквернитися] крещеных, во время погружения сходит Дух Святый, и очищает вся прежняя согрешения, како не равносилно есть? ей равносилно. аще же равносилно есть, и равну благодать Святаго Духа подает крещающимся, убо безпрекословно во время нужных случаев, лепо есть и от неимущих рукоположения, сущих христиан, паче священник еретичествующих, крещению совершаему быти.







Date: 2015-05-22; view: 532; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию