Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
III. Vocabulary Practice. Give Russian equivalents to the following words and word combinations. anti-trust laws biopiracy fine industrial espionageGive Russian equivalents to the following words and word combinations.
Translate the following word combinations into Russian. To interact with the world at large, one-on-one dealings with a single customer, to gained a bad reputation, to blind the companies, to manipulate our values and behavior, valuable but not easily "ownable", the employer-employee relationship, moral responsibilities to so-called stakeholders.
3. Complete the chart:
1) The goal … our advertising campaign is to deliver all the necessary information … our product to the end-user. 2) Ethics … production deals … a company's duties to guarantee that its products wouldn't cause any harm … the buyers. 3) This brand tells me nothing as we have never had any experience … the producer. 4) We are concerned not only … a profit but also such issues as environmental pollution and genetically modified food. 5) I am not going to manipulate … your behaviour; I am just appealing … your common sense. 6) In his business ethics our boss has never focused … the issues of age and race as a non-European over his 40's has never applied … his company. 7) There is a number of company performance actions that can influence … customers' choice. 8) Advertising and branding can convert strangers … customers.
|