Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Staff of a Hotel





Hotelier - an owner of the hotel
General Manager - controls the work of a hotel
House Manager - is responsible for Personnel, Sales, Resident, purchasing, accounts & restaurant department
Resident Manager - controls Front-of-House operation and Housekeeping, and their cooperation
Front Office Manager - supervises Front-of-House operations, work together with Head Receptionist
Head Receptionist - is the assistant of the Front-Office Manager. He / she looks after the reception area had has a good deal of contact with both staff & guests. Together with Front Office Manager is concerned with guests’ comfort and security and gets involved in training and staff development
Head Housekeeper - supervises Housekeeping operations
Housekeeper - is submitted to Head Housekeeper, gives orders to the chambermaids cleaners and porters
Concierge - provides for guests’ needs and special requests, is responsible for the safe delivery of mail and packages, makes theatre booking, organizes tours, travel arrangements
Night porter - is on duty at nights
Bell person - a staff consisting of porters, door keepers
Front Office porters - carry luggage from the car to the receptionists
Porters / bell hops - carry luggage from the receptionists to the room
Cleaners - clean the premises
Chambermaids - clean the guests’ rooms, make beds, make sure that everything looks right
Receptionist - welcomes guests, fills in guests, gives room keys, does some services, takes some orders
Personnel Director (Officer) - hires new employees, conducts interviews, generally looks after the staff
Executive Housekeeper   виконавчий директор
Advance Reservation Clerk - makes reservations by phone of fax
Banqueting manager - organizes different parties
page boy - a boy for petty errands
Conference coordinator - is responsible for organizing conferences
Cashier - prepares guests’ bills
Enquiry clerk - gives information at the enquiry desk or by phone
Carpenter - repairs wooden things
Plumber - repairs water-pipes, tanks, etc. in buildings

Date: 2015-06-11; view: 478; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию