Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Компании, вовлеченного персонала





VII. Процедура по серому списку пассажиров

Смотрите Инструкцию 75-01/0066 от Департамента корпоративной безопасности.

9 WATCHLIST – «СЕРЫЙ СПИСОК»

Policy

Aviation Safety is an Air Astana priority and interference with the safety of flight and the safety of staff and passengers is unacceptable and will be actively denied through all and any means available to reduce the risk to acceptable levels.

Aim

The Watch List is aimed at warning the passenger who has previously potentially endangered the safety o fAir Astana flights that his behaviour will be monitored and of a possible ban from Air Astana flights in the case of further misbehavior in order to reduce potential risk and promote aviation safety.

Source (Why the process is Instituted)

Kazakhstan AOC holders are not allowed to deny passengers flights (blacklisting) irrespective their behavior. The Watch List is a compensatory measure to increase awareness, monitoring and control in the interest of flight safety.

Note: Watch Listing should not be confused with and does not change grounds for denying boarding (or off-loading) passengers that pose a risk to the safety of the flight, themselves, fellow passengers or crew

by their behaviour or condition (e.g. intoxication).

Reporting and Recording Vital Actions

Handling of Unruly Passengers follows standard practice. All staff reporting a level II and higher categories of unruly passengers will endeavour (try) to obtain:

· (Copies of) identification documents (passport or identification card) and,

· Statements from other staff or general public that has witnessed the event and,

· Notify and agree actions with their immediate supervisor or manager at the time of the event.







Date: 2015-07-17; view: 515; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.005 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию