Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Ways and channels of business communication





Businesses rely on communication for almost every aspect of their operation. From conducting sensitive conversations between two individuals to instantly disseminating critical information across a mass audience and even recruiting new customers, a number of established and emerging channels allow businesses to meet a number of communication needs.

Business communication encompasses great amount of topics such as marketing, brand management, customer relations, consumer behaviour, advertising, public relations, corporate communication, community engagement, reputation management, interpersonal communication, employee engagement, and event management. It is also closely related to the field of professional and technical communication.

Business communication process can be effective if a two way information sharing process is used. It usually involves one party sending a message that is easily understood by the receiving party. Effective communication by business managers facilitates information sharing between company employees and can substantially contribute to its commercial success.

 

6. Match the ways of communication with their descriptions.

 

1. face-to-face meetings a. documenting the activities of any department
2. written communication b. audio visualization of material, like copies of reports, or material prepared in Microsoft PowerPoint or Adobe Flash
3. telephone conversations c. talks in person succeeded by a written follow up
4. web-based communication d. interactive meetings of people in different locations
5. video conferencing e. long distance speech of two or more partners
6. reports f. letters, e-mails, faxes, notes
7. presentations g. posting information to a centralized location; suggestion box
8. forum boards h. media channels for better and improved communication

 







Date: 2016-07-05; view: 676; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию