Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Principal medical documentation of the admission department





· Logbook of patients admission and refusal for hospitalization

· Medical card (history) of a hospital patient (which is traditionally called patient's history). Nurse fills in the front page, personal information and the left half of the "Statistics card of a discharged patient"

· Emergency notification of sanitary-epidemiological service

· Telephone calls logbook

· List of admitted patients in alphabetical order (needed for inquiry service)

Sanitary-hygienic processing of patients

Sanitary-hygienic processing is done in sanitary inspection room of the admission department. There are one- and two-phase methods of the processing.

· In small hospitals one-flow system is used, i.e. men and women are examined in turns.

· Large hospitals can provide two-flow system which allows to examine at the same time men and women in separate rooms.

Stages of sanitary-hygienic patient processing

· Skin and hair coat inspection

· Cutting off hair, nails, shaving (if necessary)

· Showering or hygienic bath

Date: 2016-07-18; view: 388; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию