Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Навчання й заняття
13.5 Метою навчань і занять є забезпечення кваліфікованого виконання судновим персоналом усіх доручених завдань з охорони за всіх рівнів охорони, а також виявлення будь-яких недоліків, що стосуються охорони, які повинні бути усунені. 13.6 Для забезпечення ефективного виконання положень плану охорони sufficient knowledge and ability to perform their assigned duties, including, as appropriate: .1 knowledge of current security threats and patterns; .2 recognition and detection of weapons, dangerous substances and devices; .3 recognition of characteristics and behavioural patterns of persons who are likely to threaten security; .4 techniques used to circumvent security measures; .5 crowd management and control techniques; .6 security-related communications; .7 knowledge of the emergency procedures and contingency plans; .8 operations of security equipment and systems; .9 testing, calibration and at-sea maintenance of security equipment and systems; .10 inspection, control, and monitoring techniques; and .11 methods of physical searches of persons, personal effects, baggage, cargo, and ship's stores. 13.4 All other shipboard personnel should have sufficient knowledge of and be familiar with relevant provisions of the SSP, including: .1 the meaning and the consequential requirements of the different security levels; .2 knowledge of the emergency procedures and contingency plans; .3 recognition and detection of weapons, dangerous substances and devices; .4 recognition, on a non-discriminatory basis, of characteristics and behavioural patterns of persons who are likely to threaten security; and .5 techniques used to circumvent security measures. Date: 2015-05-08; view: 490; Нарушение авторских прав |