Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Speak on class modeling in FLTL. Describe three models designed by J.Harmer
For many years Teachers of English have used the PPP model of Presentation, Practice and Production for the preferred model of teaching. It has worked well. The PPP model falls short however, in that it does not work well when teaching more complex language problems beyond the sentence level or when teaching communicative skills. Traditional PPP means the traditional approach to planning a lesson, including three main parts: Presentation, Practice, and Production. They always followed each other in the same succession and sometimes became the reason for the lessons to be similarly boring. J. Harmer suggested a new approach to lesson planning, based on three elements that can be included into the lesson structure in free variation mode. Three elements of a class model: Engage, Study, Activate. Every lesson and class is different. The content depends on what the teacher wants to achieve in the lesson. However it is possible to make some generalizations. Students who are interested in, involved in and enjoy what they are studying tend to make better progress and learn faster. When thinking about an English lesson it is useful therefore to keep the following three elements in mind - Engage - Study - Activate Engage Study Activate Date: 2015-06-11; view: 1853; Нарушение авторских прав |