Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Personal information





Education: University ofLiverpool
Dates:
From 1st September 2006 to 12th June 2009

Work experience: Travel assistant at PLA Tours and Holidays, London
(1st July 2010 – 31st August 2012)

Travel experience: Travelled around the world before university, worked as a tour guide in Italy in 2010, planned a private tour in Brazil for Beyoncé in 2012.


Grammar, Vocabulary, Pronunciation, and Practical English

GRAMMAR

1 1 got

2 did

3 cried

4 visited

5 went

2 1 Did you have

2 didn’t like

3 didn’t study

4 did you get

5 did you go

Vocabulary

3 1 B

2 C

3 A

4 C

5 B

4 1 started

2 arrived

3 talked

4 travelled

5 walked

Pronunciation

cried /d/ liked /t/ waited /Id/
snowed watched visited
changed talked started

Practical english

6 1 on the left

2 between

3 straight on

4 turn right

5 next to

Reading and Writing

Reading

1 1 True

2 False

3 False

4 True

5 True

6 True

7 False

8 True

9 False

10 True

2 1 C

2 B

3 B

4 A

5 A

Writing

Student’s own answers.

Task completion: The task is fully completed and the answer easy to understand. (4 points)

Grammar: The student uses appropriate structures to achieve the task. Minor errors do not obscure the meaning. (3 points)

Vocabulary: The student uses a sufficient range of words and phrases to communicate the message clearly. (3 points)

Listening and Speaking

Listening

1 1 ten

2 weather is

3 a lot of

4 studied a lot

5 didn’t go to

2 1 True

2 False

3 False

4 True

5 False

Speaking

Interactive communication and oral production: The student communicates effectively with his / her partner, asking and answering simple questions and, where necessary, initiating conversation and responding. The student uses appropriate strategies to complete the task successfully. (5 points)
Grammar and Vocabulary: The student uses a sufficient range of vocabulary and structure to communicate clearly. Minor, occasional errors do not impede communication. (5 points)
Pronunciation: The student’s intonation, stress, and articulation of sounds make the message clear and comprehensible. (5 points)

4 Name: Peter Black

Application for the position of: English teacher

Date: 2016-08-29; view: 166; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.005 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию