Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Job adverts checklist⇐ ПредыдущаяСтр 55 из 55
Having seen the layout and design rules above, here are the items to include in an effective job advert. The bold items are those which would normally be essential; the others are optional depending on local policy and circumstances. The list is loosely in order but this is in no way prescriptive - use a sequence that works best. Ø job title Ø employer or recruitment agency/consultancy Ø job base location Ø succinct description of business/organization/division activity and market position and aims Ø to whom the position reports - or other indication of where the role is in the structure Ø outline of job role and purpose - expressed in the 'second-person' (you, your, etc) Ø indication of scale, size, responsibility, timescale, and territory of role Ø outline of ideal candidate profile - expressed in 'second-person' Ø indicate qualifications and experience required (which could be incorporated within candidate profile) Ø salary or salary guide Ø whether the role is full-time or permanent or a short-term contract (if not implicitly clear from elsewhere in the advert) Ø other package details or guide (pension, car etc) Ø explanation of recruitment process Ø response and application instructions Ø contact details as necessary, for example, address, phone, fax, email, etc. Ø job and or advert reference (advert references help you analyse results from different adverts for the same job) Ø website address Ø corporate branding Ø quality accreditations, for example in the UK, Investor in People Ø equal opportunities statement BIBLIOGRAPHY http://www. Saylor.org http://www.businessballs.com/jobadvertswriting.htm Date: 2016-07-05; view: 316; Нарушение авторских прав |