![]() Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
![]() Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
![]() |
Мультимедийные средства
(Multimedia)
1. Соотнесите заголовки (a—г) c соответствующими абза цами в тексте. а) The Рistory of Multimedia б) Education and Entertainment в) What is Multimedia? г) Business and Industry 1. Multimedia is any computer application that integrates texts, graphics, animation, video, audio and other methods of communication. Multimedia is different from television, books or cassettes because it lets you interact with the application. You can click on a word to make a picture appear, or click on a picture to start a video. 2. Multimedia became more popular after the mid 1990s when the price of hardware began to fall. Then people started using it in industry, business, education, entertainment and for other purposes. Today, we can find multimedia at home, in school, at work, in public places, such as libraries, and on the Internet. 3. In business, advertisers use virtual reality in multimedia applica tions to advertise their products in three dimensions (3 D). Us ing multimedia for graphs and tables is now the best way for managers to present company results. In industry, pilots learn
to fly using multimedia simulations of real situations, and scien tists simulate experiments with dangerous chemicals in safety. Publishers are also producing interactive magazines, called e zines, and e books online. 4. In education, students study interactive CD ROMs at their own speed and explore topics creatively by clicking on related links. Teenagers have played computer games for years, but many multimedia applications combine education and entertainment and they let them visit virtual worlds or change the ending of films.
2. Закончите предложения в соответствии с текстом: 1. Advertisers …….. 2. Managers …….. 3. Pilots …….. 4. Scientists…….. 5. Publishers …….. 6. Students …….. 7. Teenagers ……..
3. Закончите предложения следующими словами: Date: 2015-12-13; view: 1148; Нарушение авторских прав |