Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Мультимедийные средства





(Multimedia)

 

1. Соотнесите заголовки (a—г) c соответствующими абза

цами в тексте.

а) The Рistory of Multimedia

б) Education and Entertainment

в) What is Multimedia?

г) Business and Industry

1. Multimedia is any computer application that integrates texts,

graphics, animation, video, audio and other methods of

communication. Multimedia is different from television, books

or cassettes because it lets you interact with the application. You

can click on a word to make a picture appear, or click on a picture

to start a video.

2. Multimedia became more popular after the mid 1990s when

the price of hardware began to fall. Then people started using it

in industry, business, education, entertainment and for other

purposes. Today, we can find multimedia at home, in school, at

work, in public places, such as libraries, and on the Internet.

3. In business, advertisers use virtual reality in multimedia applica

tions to advertise their products in three dimensions (3 D). Us

ing multimedia for graphs and tables is now the best way for

managers to present company results. In industry, pilots learn

 


 

 

to fly using multimedia simulations of real situations, and scien

tists simulate experiments with dangerous chemicals in safety.

Publishers are also producing interactive magazines, called

e zines, and e books online.

4. In education, students study interactive CD ROMs at their own

speed and explore topics creatively by clicking on related links.

Teenagers have played computer games for years, but many

multimedia applications combine education and entertainment

and they let them visit virtual worlds or change the ending of

films.

 

2. Закончите предложения в соответствии с текстом:

1. Advertisers ……..

2. Managers ……..

3. Pilots ……..

4. Scientists……..

5. Publishers ……..

6. Students ……..

7. Teenagers ……..

 

3. Закончите предложения следующими словами:

Date: 2015-12-13; view: 1067; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию