Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Notable Works
(1885) The Potato Eaters
Assignment: Look at Van Gogh’s painting and try to guess the title of it. Describe and explain what the painter’s feelings and emotions expressed in it. What emotions and feelings can you feel when you look at this painting.
5. Complete the quiz: 1. Guess painters of these well-known painting (write painter’s full name and add one interesting fact from his/her life or creation history of the painting):
1. «Kiss» ___________________________ 3. «Portrait of Adele Bloch-Bauer I» _______________________________ 5. «Birth of Venus» ___________________________ 2. «Irises» ___________________________ 4. «Water lilies» _______________________________ 6. «A woman in a hat» __________________
2. Look at the picture and define the art movement (impressionism, modernism, cubism, realism, surrealism, abstractionism, expressionism, classical art, Dadaism, decadence, futurism, symbolism, minimalism, pop-art, gothic art, baroque art, romanticism, Avant guard art, etc.)
1__________________ 2__________________ 3__________________ 4__________________ 5__________________ 6_________________ 7_________________ 8__________________ 9______________ 10_________________ 11_________________ 12________________ 13_________________ 3. Guess: what and whose famous paintings are depicted here:
1. 2.
3. 4.
5. 6. 1. ________________________________________________ 2. ________________________________________________ 3. ________________________________________________ 4. _________________________________________________ 5. _________________________________________________ 6. _________________________________________________
Practical lesson #14 Complete the spider-gram:
Date: 2016-02-19; view: 614; Нарушение авторских прав |