Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Commercial vehicles





 

Sales of commercial vehicles were affected as a result of economic problems in Russia. It was predicted that in 2010 sales of commercial transport vehicles would be approximately 250 700 units. This would represent a decline of 5 percent compared to 2012. The transportation of cargo by Russia's carriers is decreasing as companies are reducing production. Even though Russia is a large country, the infrastructure facilitating nationwide transportation remains underdeveloped. The World Bank estimates that the share of cargo transported by trucks in Russia will rise to 41 percent this year. In 1992, only 13 percent of cargo in Russia was hauled by auto transport. In comparison, for the 15 countries of the European Union, the share of cargo transported by roadways was 72.7 percent in 2005. Long-distance shipments are ordinarily done by rail in Russia. The opening of the Trans-Siberian Highway in March of 2004 was a major development in facilitating a transition to greater use of freight trucks. Infrastructural development pushes up the demand for commercial vehicles.

Major limiting factors include reduced availability of commercial vehicles, especially trucks. The global market for commercial vehicles dropped significantly after the recession. In 2009, Daimler estimated that the European market for trucks would fall by 50 percent.

On the bright side, the biggest producer of commercial trucks worldwide wants to expand its presence in Russia. Trucks and trailers made by Russian domestic manufacturers do not conform to international standards. As a consequence, foreign freight forwarders are able to occupy a larger share of the market than their Russian counterparts. Recognizing the need for foreign-made trucks, the government lowered import duties on trailers to 5 percent and on semis to 10 percent.

 

Date: 2015-10-19; view: 330; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.005 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию