Главная
Случайная страница
Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Calendar-thematic plan
№
| Lecture theme in sections
| Number of hours
| Week
| Literature
| Module -1 Professional skills of a teacher
|
| Lecture 1
Introduction into professional environment
Practical lesson 1
Present Simple and Present Continous
Grammar exercises
IWSwT I and my specialty
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 2Teacher education
Practical lesson 2
Present Continous in future to be going to
Grammar exercises
IWSwT Interview on employment
Telephone interview
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 3Psychology defined
Practical lesson 3
Past Simple
Grammar exercises
IWSwT The analysis of activity of the organization
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 4Psychology and other sciences
Practical lesson 4
Past Contionious
Grammar exercises
IWSwT Telephone conversation
Discussion on working questions
IWS
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
| Module-2 Mobility of a teacher
|
| Lecture 5 The social and occupational status of the teacher
Practical lesson 5
Future Simple
Grammar exercises
IWSwT Carrying out of open lesson
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| |
|
|
|
| Lecture 6The social mobility of the teacher
Practical lesson 6
Future Continous
Grammar exercises
IWSwT Culture of teaching discipline
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 7The geographical mobility of the teacher
Practical lesson 7
Prepositions
Grammar exercises
IWSwT Information and communication technology
IWS
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 8The evaluation of teaching methods
Practical lesson 8
Prepositions
Grammar exercises
IWSwT Lesson analyzes
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
| Module-3 Great ideas of pedagogy
|
| Lecture 9The pedagogy of Jan Amos Komensky
Practical lesson 9
Complex object
Grammar exercises
IWSwT Organization of a lesson
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 10 Perception
Practical lesson 10
Complex object
Grammar exercises
IWSwT Innovations in education and a science
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 11 The pedagogy of Johann Friedrich Herbart
Practical lesson 11
Complex subject
Grammar exercises
IWSwT Professional and personal qualities
IWS
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
| Module-4 European ideas of pedagogy
|
| Lecture 12 Memory
Practical lesson 12
Passive Voice
IWSwT Personal administration
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 13 The pedagogy of John Dewey
Practical lesson 13 Pasive Voice
Grammar exercises
IWSwT Concept about pedagogical activity
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 14 The pedagogy of Jean Piaget
Practical lesson 14 Modal verbs
Grammar exercises
IWSwT Educational and methodical documentation
IWS
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
|
| Lecture 15 The pedagogy of Maria Montessori
Practical lesson 15 Question types
Training questions
IWSwT Training methods
|
|
| 1,2,3,4,5,6,7
| Total:
|
|
|
|
Date: 2015-10-18; view: 454; Нарушение авторских прав Понравилась страница? Лайкни для друзей: |
|
|