Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






IV. Imagine you are checking out of the hotel. Receptionist: Good morning





Receptionist: Good morning. May I help you?

You: ________________________________________________

Receptionist: One moment, please, sir. Here’s your bill. Would you like to check and see if the amount is correct?

You: ________________________________________________

Receptionist: That’s for the phone calls you made from your room.

You: ________________________________________________

Receptionist: Certainly. May I have your passport, please?

You: ________________________________________________

Receptionist: Could you sign each cheque here for me?

You: ________________________________________________

Receptionist: Here are your receipt and your change, sir. Thank you.

You: ________________________________________________

Listening

I. Listen to the conversation of a guest in a hotel. Find five mistakes in the following sentences.

II. Listen to the conversations once again and check you found the ten mistakes.

Conversation 1

Guest: Good night. I have a reservation.

Receptionist: Good evening. What name is it, please?

Guest: Carbalho, Paolo Carbalho.

Receptionist:How long are you staying, Mr. Carbalho?

Guest: I’m staying during two nights.

Receptionist:OK. You are in the room 312 on the third floor. Here’s your key card.

Guest: How this works?

Receptionist:Well, once you’ve opened the door, you have to insert it into the slot in the wall to turn on the electricity in your room.

Guest: Right. And does it also activate the air-conditioning?

Receptionist:Yes. The air-conditioning comes on as soon as you put the card in the slot.

Guest: Fine. You think could you give me a wake-up call tomorrow morning?

Receptionist:Yes, certainly. What time?

Guest: At 7 o’clock, please.

Receptionist:Of course.

Guest: And what time is breakfast?

Receptionist:Breakfast is served from 7 to 10, and lunch from 12 until 2.

Guest: Right.

Receptionist:Do you need any help with your luggage?

Guest: No, it’s all right thanks. I can manage. Could you tell me where is the lift?

Receptionist:Yes, it’s just at the end of the passageway. Enjoy your stay at the Imperial Hotel, Mr. Carbalho.







Date: 2015-10-18; view: 558; Нарушение авторских прав



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.008 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию