Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко святая церковь древле узаконоположи, некиих от еретик миром помазовати вин ради благословных





Обаче аще божественнии отцы, священными своими правилы, многих от еретик обращающихся от ересей, ко святей соборней церкви, святым миром помазовати предопределиша: но не просто ниже туне, но вин ради благословных. явственно о сем свидетельствующу Тимофею презвитеру Великия церкве сице: [Зрим же ныне в Великих и соборных церквах, рекше митрополиях и прочих, яко армены, и яковиты, и несторианы, и прочия безглавныя, и подобныя им обращающыяся в православную веру, божественным миром помазуют, а не крещают, творят же их проклинати началники их, и се вообразися ныне вин ради благословных и нужных]. Кормчая, глава 70, лист 636. Киих убо ради вин благословных? яве извествует священноинок Матфей, сице глаголя: [Но да не опасения держащеся ленивейших сотворим сих, ко еже соборней приступити церкви. да приимемся, рече, обычая, и иже о нас устроившим отцем да последуем, и яко онем мнится, помазаеми святым миром, сице священнии да причащаются]. глава 2, перваго состава. Сия есть первая вина. вторую же вину полагает, во еже святым миром помазовати, сказуя, яко миро есть часть святаго крещения, сице рекий: [И се бо быти веруется часть святаго крещения]. глава 1, втораго состава. Освящает бо и миро помазующихся, и причастники небеснаго царствия творит. якоже священноинок Матфей, приводя от 47 правила иже в Лаодикии, изъявляет глаголя: [Лаодикийскаго же 47, и святым помазовати миром просвещаемых повелевает, се бо молитвами и призыванием Святаго Духа освящаемо помазующихся освящает, и причастники Христова небеснаго царствия устрояет]. глава 1, втораго состава. Сия же убо вся во время благочестия законоуставне совершати определена быша. ныне же что сотворително есть в толикое нужды время? егда архиереов благочестием посюду сияющих не имамы, иже бы миро освятили. священников православие ненарушимо хранящых не обретаем, иже бы возмогли освященным миром помазующе обретающихся освящати. понеже убо миро кроме архиереов не может быти освящено. о чесом засвидетелствуемо есть в велицем Катихисисе сице: [Вопрос: Что есть миро? Ответ: Миро святое есть масть, или елей, от различных вещей устроимое, сиречь, елеа балсаму, и нарды, и прочих благовонных ароматов, по Дионисию, освящено в великий четверток от архиерея, на божественнем престоле, идеже тело и кровь Господню освящают]. глава 62. Согласно сему и святый Симеон Фессалонитский глаголет сице: [Ныне же вместо рук, то то освященныи именуемыи велии мир, а освящающиися не от священников, но от патриархов, и архиереов, священными молитвами, и благословениями. (ниже) Миро же не елей просто, но священныи молитвами в жертвеннике от архиереов Христовых. (ниже) и ниже мир от мощей святых, яковый же от тела божественнаго и мироточиваго Димитрия, или некоего инаго из святых, яко же прославляется в Кипрском великомученице Маманте, или от святыя иконы, якоже глаголет Аттик, (ниже) и сия бо честная благодать имеюща божественную, исцеление подавающи. понеже мощь божественнаго онаго мира, особлива бо сия, и чрез архиерейства, архиерейския молитвы подается, и не просто действуется: но в жертвеннице во время священнодействия полагаемое, и во святый великий четверток, в конце священнодействия (литургии) молитвами священноглаголемое, и печатию божественнаго креста совершаемое и освящаемое]. глава 43. От сих всякаго вероятия достойнейших свидетельств всякому яве видимо есть, яко священное миро, от единых токмо архиереов освящается. темже убо аще хощеши, да от новодействуемое имущих крещение, обращающиися помазуются токмо святым миром, даждь благочестивосиятелных архиереов, да миро священными молитвами освятят. даждь православие не позыблемо содержащих священников, да освященным миром освященных архиереов освящают я. но сицевых архиереов, таковых священников, аще и всеусердне потщишися обрести, всяко не обрящеши. убо безпрекословно от новодействуемое имущих крещение, приходящих к древлеправославней вере, по всем вышепредложенным винам, и правилом, их же в вышних главизнах предъявихом, и живописателным гласовом священных отец, и богодухновенных богословец, их же и ныне еще на среду имамы привести, святым крещением очищати подобает.

Date: 2015-05-22; view: 535; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию