Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Follow-up





6.1 Customer Relations officer puts entry of the watch-listed passenger’s information into Amadeus system.

This officer is responsible for the maintenance and update of the database.

6.2 24 hours before the flight KC ground shift head receives automatic notification from RTB about watch

listed passenger.

6.3 After check-in alert the ticket/check-in agent calls KC ground shift head to assist in verifying if the

passenger is actual person whose name is on the Watch List by checking his identification document

and data in Watch listed passengers document on intranet under the link

http://intranet.airastana.com/Departments/Service-Delivery/Documents.aspx

The link is called Watch List Procedure. If the passenger cannot be verified as the same person previously recorded as watchlisted, then KC ground shift head notifies Commander and IFS of a suspicion but not the passenger.

6.4 If the passenger is verified as watch-listed, KC ground shift head presents a Notification Letter (in the

pertinent language) to the passenger (Ref C. GOM 5.2.60)

6.5 KC ground shift head informs Commander and IFS of the watch listed passenger to be transported by

submitting Watch List Crew Warning Notice (Ref C. GOM 5.2.61). The form is triplicates (original – for

crew, copy 1 – for Ground Services, copy 2 – for Corporate Safety DPT).

6.6 KC ground shift head (or Dept Manager) notifies CSQ (Safety reports Coordinator) that passenger

travelled in order to update records by sending copy 2 of Watch list crew warning notice.

6.7 Cabin crew members keep vigilance, monitor the passenger during flight and put notes on his behavior to the WLCWN. The copy of the WLCWN to be sent to Safety reports Coordinator by cabin crew

administrator or librarian.

6.8 Safety reports coordinator updates records.

Date: 2015-07-17; view: 641; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию