Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже покаянием очищается человек от грех своих и невозбранно проходит воздушная мытарства





Ничим бо тако, яко покаянием человек очищается от прежних своих грехов, и безпакостно и невозбранно проходит мытарства воздушная, приближается к престолу Владычню. еже показуется от беседы святых аггел [от жития преп. Василия новаго, мытарство 13]: [Вопрошание Феодорино у святых аггел: Всякаго ли греха, яже сотворит человек еще жив сыи, без всякаго извета истязаема бывает душа его минующаго зде? еда не может очистити их? понеже написана суть на коемждо мытарстве, и испытывают мя ныне, и подробну истязовают, трепещу ужасаюся? Отвещаша аггели: не всех тако, но токмо подобных тебе не исповедающихся, в сицевых и умерших. Аще бы и ты исповедала отцу духовному грехи своя без срама, и прияла бы еси заповедь, и успела бы сию отправити, и прияла бы от него прощение, прешла бы еси невозбранно вся злая не могущу ни единому мытарству истязати ни о едином же гресе: Но понеже не восхотела еси, исповедати духовному отцу, сего ради и испытаешися сих всех. Еще же и се ти помогает много, яко престала еси от грехов своих. еже не творити их. Паки аще кто прилежит со усердием к покаянию, оставляет ему грехи Господь, и оставляется свободь от всех прием невидимо прощение. Лукавии же дуси иже в мытарствах написанныя грехи имуще, вскоре хартии свои разгнувше ничтоже обретают, яже написаша, Святыи бо Дух невидимо покрывает. Видяще сия беси, яко исповедания ради загладишася вся скорбят по согрешившем. Аще ли же человек жив сыи, его же грехи исповеданием потребишася, спешатся лукавии беси вместо тех грехов, иныя написати по исповедании, болшими ему стужают страстьми. Велико убо благо ко спасению исповедание, иже от толиких зол избавляет человека. Ибо без пакости и невозбранно преминует сия мытарства, и приходит к Богу приносящи добродетельная]. до зде от беседы аггел. Обаче аще и вся грехи исповесть человек отцу духовному, един же стыдения ради утаит всяко отходит на место мучения. Еже сам диавол исповеда некоему иерею о некоей жене, яже вся грехи своя исповедала един же утаила, егоже, закля иерей именем Господа Бога нашего Iсуса Христа. о ней же повествуется сице: Жена некая, егда грехи своя исповеда, един же грех утаи, егоже ради злаго стыда исповедати не хотящи. и того ради совестию бысть обличаема идеже в церковь, и вся облиявшися слезами, пред единым образом падши на землю моляшеся Господеви. да той грех, его же исповедати никомуже хотящи, оставит ей без исповедания, егда же тако моляшеся, иерей же в то время бысть в церкви, и виде демона над нею семо и онамо летающаго, и от велия радости поругающагося ей. И того ради презвитер именем Господа нашего Iсуса Христа закляв рече: Чесо ради сице о лукаве и прокляте радуешися и веселишися? Скажи ми сию вину твоея радости. отвеща диавол: Како не имам радоватися и веселитися: Понеже вижю сию жену плачющу, и рыдающу, во ад нисходящу. и мнит безумная, яко скверну греховную без исповедания хощет очистити, и неудобное стяжати. И тако сия поругания, а не оставления достойна. Сия же иерей услышав, иде ко оной жене, и еже виде и слыша, сказа ей вся ужасающися, и елико можаше ко исповеданию наставляющи и поучающи. Жена же стыд победивши, грех свой, его же таяше на мнозе, смиренно со слезами исповеда, еже видящи диавол, скверным смрадом церковь исполнив, невидим бысть, и к тому не показася. книга Зерцало великое, глава 292.

Сему подобно нечто слышим о некоей жене, яже бе зело благочестива, и всякая добрая дела прохождаше, в мирском житии иноческое провождая. обаче единаго ради греха егоже срама ради не исповедала отцу духовному. низведеся на место мучения. о ней же повествуется в Патерице Иеросалимстем сице [глава 39; иже обретается и в Зерцале велицем, на листе 1140]: В земли Ликинопецкой, бе некая жена зело благочестива и верна, и велию любовь и желание име, и прилежно нощию всегда молитву имущи ко пресвятей Богородице. Ибо аще и в супружестве бяше, но в постех, и в благотворениих и во всех добрых делех и в мирском пребывании иноческии закон совершая, но убо некогда во младости еще, грех некии великии содела и во весь живот свой стыдяшеся его исповедати. Но егда исповедаяся иереови, грехи своя прикрытно вещая, прости мя, глаголя, в явных и неизрицаемых, и во всех, в них же аз виновата пред Господем, и пред тобою честныи отче. И сия се вещающи несказанно плакаше, иерей же отец ея, всеобразно приводя ю, да подробну исповесть, еже имать, и ничтоже успе. зело убо пекиися о спасении ея, учаше ю дабы и кроме его к некоему духовному и святому старцу сомнение свое предложила, она же обещася. егда же той прииде, и сему такоже веща. И той зело премудр, всякими образы, приклады и повестьми духовными хотя яд греха изъяти: но невозможе никако. И по некоем времени поболевши жена умре, тело же ея лежа тако непогребено, ожидаху бо дщери ея, занеже в далном разстоянии живуще от нея. И егда дщери приидоша, начат матерь оплакивати свою горко и зело жалостно, яко всех предстоящих в жалость и мног плачь приведоша. И егда тако горко всем плачющим, сила Божия вся содержащая над умершею показася. Вступи паки душа во умершее тело, яко от тяжкаго сна возбудися. Воста бо и горко плачющи рече по дщерем своим, и всем предстоящим: Не плачите дщери мои, и вы любезнии приятелие, и не ужасайтеся. Ибо великим милосердием Господа нашего Iсуса Христа, неотступным молением яже о мне, и предстателством славныя всех Матере, и помощницы Пресвятыя Богородицы к животу паки возвращена есмь да покаюся. Развяжите мне связание, и разрешите свивание. они же с великою скоростию развязавше, воста же и седе, и рече: Молю вас призовите ко мне немедленно отца моего и учителя. И со всякою скоростию прииде. она же вечно убивающии таимыи грех плачющи вельми, пред всеми отцу своему исповеданием из сердца своего изверже, и здравие души и благоденство вечное восприя. Сие же чюдо егда во многонародное множество пронесеся, и на премного сие удивителное дело многим стекшимся, таяжде жена сама о себе, и о неизреченней милости Божией, и о предстателстве Пресвятыя Богородицы, нача сказовати пред всеми подробну, рече сице: господие мои и матери честнейшия господие друзи и братия, такова милость Матери и Госпожи Богородицы есть. Аз окаянная грешница, благоверия моего ради, и добрых дел, вменихся человеком добра быти: но пред очима всевидящаго Бога, в падении смертнаго греха обретохся, и явихся заповедем Его преступница, иже устави во святей церкви своей, яко никтоже истинно не покаявся, и вся грехи на среду не предложив отцу своему духовному, не может избавлен быти. аз же окаянная грехом моим исповедание часто творила, един же некии тяжкии и смертныи грех, его же еще во младости сотворих, и великаго ради стыда отцу своему духовному не исповедах и того ради неисповедания вся моя добрая дела, яже сотворих, нивочтоже обратишася: обаче обретох помощь сему, понеже обычай имех сие мое злое согрешение на всякии день исповедати Пресвятей Богородице Госпоже нашей и великой Помощнице, на особном месте пред образом Ея пресвятым всегда тамо приходящи, или где на ином месте, каяхся и плача и рыдая дабы за оное преступление мое вечных мук осуждения избавила егда постиже мя смертныи долг, тогда многое воинство бесов окружи мя и начаша торгати и мучити, и тяжкии он грех, егоже таях, пред очима ми полагаху и тако на вечныя муки в геенну огненну отвлекоша мя. И тамо седя плача и рыдая, ожидая последняго на мя отречения, за толикое мое нечистое согрешение. Помянух же и се яко пред образом ея по вся дни предъявлях его Пресвятей Богородце моей, с плачем и рыданием исповедаяся, и мало сим обнадежихся. яже к Заступнице моей, и единой Помощнице отчаянных спасению и молебною мыслию к Матере Божией прибегох, дабы мя бедную в потребе моего призвания, в последней и трепетней сей беде не оставила. точию жадательством и воздыханми непрестанными и еже словесы просила. И се яко заутра восходящее солнце, и яко в полудни свет, всех Царя Мати, Заступница Пресвятая Богородица показася, и страшныя темныя силы разгна иже играху мною яко птенцем голубиным, сице рекущи им: Како злии и окаяннии смели есте зде рабу мою привлещи, оставите ю дондеже изыдет на ню суд Сына моего и Бога. демони же вострепеташа и разбегошася вси. Милосердия же сущи источник Пресвятая Помощница, приступивши к Сыну своему, Царю же всех и Богу нашему, нача вещанми прилежными молити о мне окаянней, сице глаголя: Чадо мое превозжеленное и пресладкое, Царю мой и Боже, аз мати Твоя, молю неизреченное к человеческому роду милосердие Твое воспомяни грешных ради на землю сшел еси, не предаждь зверем душю, яже пред образом моим ко мне плакавшую, и грех свой всегда извествующую, якоже в животе тако и по смерти помощи от Тебе требующую, даждь избавление бедней сей рабе моей. Избавитель же Бог наш ко преблагословенной Матери своей рече: Веси превозлюбленная и пренепорочная Моя мати якоже никтоже может избавлен быти кроме совершеннаго и чистаго покаяния и исповедания. Милосердая же Богородица рече к Сыну своему; вся Тебе возможна, Твоя суть и от Тебе изыдоша, не посрами моление мое, и бедствующую рабу сию Твою всегда к Тебе прибегавшую и имени Твоего ради святаго многа добра сотворшую. И аще недоуменно и несовершенно, обаче усердно, и от души лицу Твоему добродетели приносила. Покажи Сыне мой и Боже милосердие свое мене ради. И Царь славы преблагии Бог наш матери своей а моей Помощнице рече: Веси мати Моя благая, аще и неудобно Мне и невозможно о сем послушати, но за прошение твое сия душа кроме тела не имать места покаянию и избавлению. Но да возвратится в тело свое, и еже зле учинила, паче же горши того, яко таила свой грех, и за сие паки усердное покаяние и исповедание пред иереом Моим, да принесет и милосердие тако восприимет. И по повелению Господа моего милостивным и дивным предстательством матере Его, умолившей о мне, послан бысть аггел, иже прият благодатно, и в тело мое якоже видите, возврати. И се уже исправих по воли Божией покаяние мое, и час ми приспе паки к Богу, и Помощнице моей поити, и к вам паки возвратитися не имам, но на веки славити неизреченное милосердие о мне Творца моего, иже мя избави от нестерпимаго и страшнаго осуждения, и показа мя благодати своея причастницу. Сия изрекши и преклонившися возлеже. и знаменавшися знамением честнаго креста и успе. до зде от истории.

Разумееши ли отсюду, яко аще и вся грехи исповесть человек пред человеком, един же утаит, всяко отходит на место мучения. Какоже не имать отъити в геену огненную, иже не хощет ни единаго греха пред человеком исповедати? всяко отъидет. Сего ради всяк хотяй наследником царствия небеснаго быти, должен есть непостыдне грехи своя исповедати пред человеком.

Date: 2015-05-22; view: 430; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию