Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






О еже не всякому лепо есть исповедати согрешения, но имущему искусство, и могущим врачевати





Обаче святии богодухновении отци, и церковнии учителие, не всякому просто и без разсмотрения повелевают согрешения исповедати но мужем духовным имущим искусство, и могущим уврачевати показующаго струпы душевныя, якоже сему доволно научает, господин Констянтин севаст Арменополь, и судия Фессалонитский, в книзе своей в вопросех. яже разреши честнейший, хартохранитель, господин Петр диакон Божия великия церкви, в лето 6600. в них же вопросоотвещательне глаголет тако: [Вопрос: Добро ли есть исповедати грехи наша мужем духовным? Ответ: Добро убо и велми полезно: но неискусно и грубо о сих залежащим, да не безсловесным состраданием и строением, или безвремянным и невежественным наляцанием, запрещении, небрежника или леностна, или разслаблена тя соделает. аще убо обрящеши мужа духовна и искусна, могуща тя уврачевати, непостыдне и с верою исповеждься ему яко Господеви а не человеку]. книга шестая. Аще ли же нужде належащей, невозможно обрести такова человека, к немуже бы годствовало исповедати согрешения, тогда должен исповедатися самому Господеви, по подобию мытаря. Чесому тойже севаст Арменополь в своих вопросоответех научает сице глаголя [книга шестая]: [Вопрос: Аще не обрящу человека к немуже имам исполнь ношения исповедати, что долженствует сотворити? Ответ: Исповеждься Богу о себе осуждая себе глаголя, по подобию мытаря, Боже наш, Ты веси яко грешен есмь, и недостоин всякаго прощения, но спаси мя ради милости Твоея]. Обаче исповедайся Богу, не всяк грех, егоже сотвори, долженствует изглаголати. О чесом той же паки Констянтин Арменополь глаголет: [Вопрос: Исповедаяйся же Богу, помяну ли и исчислю всяк грех, его же содеях? Ответ: Никако, наипаче аще телом и блудом согрешиши, елико бо аще хощеши помянути он сицу и он сицу, сквернится твоя душа. Прочее добро по подобию мытаря глаголати: Боже умилостивися о мне грешнем]. до зде севаст. Хотя же убо исповедающаго своя согрешения единому Богу на уединении, кроме посредствующаго человека, и приемлет Бог покаяние: но не приемлет каяйся един сам о себе извещения, аще совершенно получи от Бога прощение. К сим же надеяйся на ся удобь падет, егдаже падется, несть его воздвижай. Темже, иже бо зде не хощет пред единем посрамитися, во второе Христово пришествие, не пред единем, но пред тмами тем, и тысящами тысящь аггел и человек, имать посрамлен быти, и муце предатися. Глаголет бо святый Иоанн Златоустый [Беседы, лист 3089]: Яко грехи неисповеданныи откровены будут вселенней, и пред други и враги и аггелы. Обаче не свое си глаголю аз, но слыши блаженнаго Анастасия Синайскаго в вопросех и ответех своих, сице о сем вещающа [книга преп. Никона Черныя горы, слово 51]: Вопрос: Аще кто срамляяся рещи человеку своя грехи и студодеяния, внидет же в церковь, и о себе исповесться Богови, убо прият ли есть или ни? Ответ: Воньже день умилится человек, и обещается Богу ктому не согрешати, но прилежене покается, приемлет его Бог: но не приемлет извещение един о себе о совершеннем своем прощении. Иже бо надеяся на ся падет. И горе единому, егда падется, несть бо воздвижай его. И муж безсоветен, себе ратник, яко не требующа себе помышляя, и в себе высокомудрствуя. Господь же гордым противится, смиренным же дает благодать. Иже зде не хотяй пред единем посрамится, тамо пред мноземи посрамлен будет, и муце предан будет. Многажды бо нецыи яко Бога ради постничествовавше о себе, и много страдавше, за безсоветия и требования еже от искренняго ползу, далече от Бога быша. Без совета бо трудяйся, всячески обнищает. самосовершен бо и не требуя един Бог есть. Всяк же человек скуден, и требуяй есть, аще и мнит премудр быти. Веровав убо Господню учению, и святых Его ученик, спасется. Темже блаженнии апостоли, богодухновенная своя учения яко в написанне законе предаша церкви, яко да теми друг от друга наставляемся ко спасению. до зде Анастасий. От коих словес его, разумно ти да будет, яко аще и приемлет Бог покаяние на уединении единому Богу исповедающагося, кроме посредствующаго человека, обаче не имать он исповедайся совершеннаго известия, аще совершенне ему Бог прости согрешения. Но сия убо во время крайния нужды, егда не обрящет человека, к нему же бы исповедался. Аще ли же имать таковаго человека, ему же возможно есть и лепотствует исповедатися, но не хощет или за срам, или за мнение, яко мирянин есть, таковый, по словеси святаго Иоанна Златоустаго, аще изнурит плоть тела своего, и истает кости мозгов своих, в посте и в плачи, ничтоже успеет. Аще ли изречет грехи своя на срам себе, сего ради оправдится.

Date: 2015-05-22; view: 468; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.008 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию