Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Travers sliding
Aims of the lesson: intended sliding targeted to certain direction, safe traversing Terrain: well prepared and wide slope, no bumps Org. form: partner’s help – holding back arm, giving support ride one by one start teaching at front side position Safety: free space for all students, checking uphill Techniques: you start in basic stance for sliding by slow traversing. You are sliding down by accented weighting the front foot and turning the upper body in ride direction. Be careful about too accented edging. Then the board doesn’t slide but edges into the slope. Shift the weight to back foot to stop sliding down. you can stress this motion by turning upper body to the slope and straighten back leg down. Exercises: - while sidesliding – up –down motion shift weight to front and to back foot - garlands – from sliding or traversing shift shortly to sliding (weight on both feet). Then shift the weight on upper edge and front food. This let you go back to traversing. You repeat this couple times. - while traversing - the same exercises as above switch sliding to braking back and forth targeted sliding garlands by shifting weight garlands by stretching legs student holds the pole with both hands and partner helps him to………… Faults: Student slides backward – he puts the weight on the wrong foot Chest is not turned to ride direction – repeat the basic stance again Wrong weight shift to the front foot – to accent it, the instructor shows the student which foot he puts the weight on. So the student can realize it. Upper edge setting – reduce the pressure on upper edge Student is too fast or he slides to wrong direction – correct edging angle Overleaping backwards – board ioses the ability to be maneuvered Student looks down – balance troubles – look forward
|