Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






AGREEMENT. 7.4. The Company is not responsible before the Customer in the cases when the tour programme has been changed due to reasons which are beyond control of the





For tour servicing

Moscow " __" 200_

7.4. The Company is not responsible before the Customer in the cases when the tour programme has been changed due to reasons which are beyond control of the Company, namely: thread of military hostilities, revolutions, disorders, strikes, catastrophes, terroristic acts, delay and shifting of airline's flights, technical and mechanic damages of planes; closing of air terminals, cancellation of communication by coach and by ferry.

 

7.5. The Company is not responsible before the Customer for the luggage and personal belonging safety. As a rule responsibility for the luggage safety during transportation is with the carrier and the rest of time — with the luggage owner.

 

7.6. The Company is not responsible before the Customer for the tourist passing of the customs and frontier post formalities and doesn't return the tour cost in case of the Customer delay or his (her) return from the frontier.

 

7.7. The Company is not obliged to return a part of the tour cost if the Customer, on his (her) own decision on in connetion with his (her) interests has not used all or part of the services stipulated in the present Agreement and rendered by the Company during the tour.

 

7.8. The Company is not responsible for the Customer's actions if he (she) lagged behind the group on his (her) own initiative.


7.9. In exclusive cases the Company has the right to shift the date of the tour beginning if the embassy of residence/transit country delayed with issuing of visas.

 

7.10. The Company informs the Customer about peculiarities of staying in the country of tour
destination and let the Customer know the content of the instruction for infectious diseases prophylaxis abroad.

 

 

Приложение №3

Группа3

Задание 1

Date: 2015-11-14; view: 282; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.008 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию