Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Grammar Practice. Passive Voice. (45 min)2.1. Revision on theory. 2.2. Exercises. Английский язык: учебник/ И.Ю. Марковина74, упр. 1,2. 3. Practice 4. Self-improvement work (15 min): Complete the sentences. Read the text “Mouth”, do exercises II, III A and IV. Basicliterature: 1. Английский язык: учебник EnglishinDentistry: учебник для студентов стоматологических факультетов медицинских вузов / под ред. Л.Ю. Берзеговой.- М.: «ГЭОТАР-МЕДИА», 2008. – 272 с 2. Английский язык: учебник/ И.Ю. Марковина, З.К. Максимова, М.Б. Вайнштейн; под общ. Ред. И.Ю. Марковиной. – 4-еизд., испр. иперераб. – МГЭОТАР-Медиа, 2010. – 368с.: ил.
Optional literature: Maslova A.M. Essential Medical English for Medical Students. Moscow, 2003.
TERM 2 Lesson 9 Topic: Medical text styles. Aim of the lesson: competence within the above topic. Virtual learning environment: textbooks, posters, pictures, personal educational materials, tables, texts, etc. Practical skills before the lesson: the students should know basic tense- and voice forms. Practical skills and knowledge after the lesson: the students should know basic vocabulary, ask and answer questions and make up a short story on the above topic. Educational importance of the topic: Cultural development and moral education of students in doctor’s training. Formation of systematic approach to the analysis of medical information, the perception of innovation; the formation of ability and readiness to self-improvement and self-education, personal and subject reflection. Algorithm of the lesson: 1. Introduction (15 min): Give a short summary of Lessons 2-4. 2. Grammar Practice. (45 min) Passive Voice. There is/are. 2.1. Revision on theory. Английский язык: учебник/ И.Ю. Марковина, З.К. Максимова, М.Б. Вайнштейн; под общ. Ред. И.Ю. Марковиной. – 4-еизд., испр. иперераб. – МГЭОТАР-Медиа, 2010. – 368с.: ил.–C. 292-293, §16, c. 45, упр. 1-3.
|