Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Piata produselor agroalimentare





25.10.12

Un produs e diferentia tatunci cind nu e direct substituibil cu un alt produs de acelasi fel pe piata cu un alt competitor. Felpepiata cu un al competitor.

Deferentierea produselor agroalimentar poate fi fizica, avind la baza defirentie reaunor calitati argonoleptice.

Mare aprotejeaz a produsulsioare cum consacra diferentiereasa,ea concretezindu-se in cuvintul, care exprimaintr-un mod sinteti ccea ce producatorul (marea fabricantului, a adus in plus produsului sau pentru a raspunde bine cerere consumatorului. Intre produsul obisnuit(nediferentiat) siprodus de marca diferential nu exista o linuta precisa.

Exista de cele mai multeori un amestic intreaceste doua stari,produsul putin dsatreaca de la o stare la alta cu o surintaparcurin dun ele etape intermediane.

Pentru se adapta la marea distributie produsul obisnuit trebuie sa fie protectionat siambalat,trebuie sa poarta un nume,o eticheta.

Acest nume nu reprezinta o marea pentru consummator si doar un element de reper.

Daca acest nume e larg cunoscut acestea nu inseamnaca el e neaparat o marca pentru consummator sidoarun element reper. Ca sa ajute consumatorului pentru de o deosebi produsul.

Insa acest nume cit de cunoscut nu ar fie el nu e o marca in sensul economic.

In domeniul agroalimentar marcile nu suntatit de fregvente pe cit se pare.(de explu Nescafe –e o marca,darDanone nume)

Nu se poate treci decit in mod progressive de la un produs obisnuit la un produs la marca aceasta ultima pozitie fiind instabila.

Un produs la marca poate se decadasi in mod progresiv se devina obisnuit.

Mu,ai pozitia produsului obisnuit e stabila. Acest fenomen de trecere a unui produs de marca in produs obisnuit trebuie a supravigiat permanent, deoarece exista multe exemplecind interprinderele imeestesc in politica de marca multi banifara a lua in considerare ca marca poate devein un produs obisnuit on tr-un termenfoartescurt.

Este de doritfaptulsa se investeasca in alte instrumente de marketing cum ar fi calitatea produselor stimularea vinzarilor in promotivare inaltirea legaturilor de distributie.

In toate cazurile marketingul tinde sa atenueze efectele concurentii prin pretpunind in aplecarea ltemijloace de concurenta.

 

29.10.12

Piata produselor agroalimentare

1/oferta si cererea de produse agroalimentar

2/deminsiunea pritilor agroalimentar si operatorii ei

3/diversitatea pietelor agroalimentar si operatorii ei

4/piata produselor agricole secundare

5/strategiile marketingului agroalimentar

 

Date: 2016-07-05; view: 201; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию