Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко причащаяися с еретики, причастник будет и мучения ждущаго еретик





Но и сладкопеснивый сирин, церковный щур, святый Иоанн дамасково воспитание, всеми силами повелевает православным христианом блюстися, во еже бы не быти приемником причастия еретическаго, сице вопия [книга преп. Иоанна Дамаскина, глава 38]: [имже бо от единаго хлеба взимаем вси, то едина плоть Христова, и едина кровь, и друг другу уди будем. Всею силою блюдемся не приимати причастия еретическа, ни даяти им. не дадите бо святая псом, рече Господь, ни пометайте бисер ваших пред свиниями, да не причастницы злыя славы, понуждени будем]. глава 38. Зриши ли коль явственно и сей церковное утверждение повелевает от еретическаго причастия блюстися. Всею, рече, силою блюдемся не приимати причастия еретическа. И не токмо не приимати: но ниже им даяти. Почто? да не причастницы злыя славы их, рекше, злыя веры, будем. Злославнии бо нарицаются еретицы, вместо зловернии. и не токмо божественнии отцы не повелевают от еретик причастия приимати: Но ниже просфиры от них проскомисанныя. Сице отци собора, иже в Лаодикии во своем правиле глаголют: [еретическое благословение, не благословение. Толкование: Благословение убо зде просфира нарицается. Темже не подобает прияти яко благословение от еретик проскомисанных просфир. Не благословение бо есть паче тех благословение]. правило 32. Зри: Аще бо от еретик проскомисанныя просфиры божественнии отцы не повелевают православным приимати. Како убо попустят причастие от них приимати? Не попустят всячески не попустят. И виждь ми. Сущии бо апостоли всякаго епископа, и презвитера, и диакона, приемлющаго от еретик приносимая на службу, из сана измещут. Сице в своем правиле гремяще вопиют: [крещение и жертву еретическую приемль святитель, не священ. Толкование: Епископ, или презвитер, или диакон, аще не похуляет ни ругается еретическому крещению, но приемлет крещеннаго от сих, или приносимыя от них на жертву, сиречь на службу приемлет, таковыи да извержется от сана. Кое бо сочетание Христови к диаволу; или кая часть верному с неверными]. правило 46. Зде вонми: Аще святии апостоли, епископа и презвитера, и диакона, иже приемлет от еретик приносимая на жертву, сана лишают. Что убо не имут ли епископа или презвитера или диакона, причастившагося от еретик лишити сана? простолюдина же отврещи от сообщения церковнаго? лишат, поистинне лишат, и отвергут. Слыши. Тако бо божественнии отцы Афона о сем во своем правиле вопиют глаголюще: [Аще кто поидет на праздник варварскии, или еретическии, и снесть в той день жремая от них за душу их, или спразднует им, лета два да не причастится, по седмому правилу, иже во Анкире, святаго собора. аще ли священник есть, да извержется, по семдесятому правилу святых апостол. Но и от них жремая не подобает ясти, аще и приносят нам, возбранибося от тридесять осмаго правила. иже в Лаодикии собора]. правило 133 [Номоканон]. И аще убо по святых отец гласовом, аще кто пойдет на праздник еретический, и снесть в той день жремая от них, простолюдин лета два да не причастится, священник да извержется. То како возможно от еретик и с еретики причащатися? всяко невозможно, паче же не подобает.

Вемы известно вемы, яко святии отцы, аще кии от священник, и недостойне своего сана жительствует, не повелевают лишатися, во еже бы от него не причащатися, яко недостоинства его ради не умаляется Святаго Духа дар; Что же от еретическаго имущаго учение священника, сиречь, от еретика, всячески повелевают блюстися, еже бы не причаститися. Явственно о сем преподобному Иосифу Волоколамскому глаголющу сице: [Не умаляетбося дар Святаго Духа недостоинством священническим. Аще бо и не во всех Бог благоволит: но во всех действует. Ты же не суди судиям осужден сыи, не паси пастыря овца сыи, ниже глаголи яко той достойнейшии сыи, ин же не таково имать достоинство. Но да будет ти всяк достоин, точию да не будет кто еретическое имея учительство, аще ли же имать, таковаго блюдемся приимати учения ниже причащения. И не токмо не приобщена имети: но осуждати всею силою, и обличати, яко да не погибели его причастницы будем]. слово 7. Видиши ли согласие единаго к другому святых? Вси бо единогласно повелевают блюстися еретическаго причащения, да некако причащаяися причащения их, будем причастницы и погибели их. Коея погибели? вечнаго мучения, по реченному Иоанном Милостивым, ждущаго еретик. Темже убо аще святии отцы Лаодикийскаго собора, от еретик проскомисанных просфир, яко благословение не повелевают православным приимати: аще святии апостоли приемшаго епископа, или презвитера, или диакона, от еретик на жертву, из сана извергают: аще божественнии отцы афонстии на праздник еретический, снедшаго от еретик жремая, простолюдина от причащения отлучают, священнаго же сана обнажают: аще святии Иоанн Дамаскин, и Иосиф Волоколамский повелевают не приимати от еретик причащения, да не погибели их причастницы будем. То како возможно от еретик и с еретики причащатися? И кто бы от ум имущих дерзнул от них и с ними купно комкати? Какову бы себе от оных причащения имел получити ползу? Разве приумножение вечнаго мучения. Аще бо вера их истинна, убо и причастие их истинно. Аще ли же вера их несть истинна, благоявленно, яко ниже причастие их есть истинно. Явственно о сем свидетельствующу великому Катихисису сице [глава 4]: [Понеже они. (сиречь еретицы) истинныя и правыя веры Христовы не имеют, то како пречистыя и животворящыя тайны Христовы у них быти могут]. И аще не суть у них истинныя и животворящыя тайны Христовы, убо и причащатися от них, и с ними не подобает, да некако причащающеся с ними оскверним православную веру, и будем томужде мздовоздаянию, еже им уготовано, в будущем веце, причастницы. Убо уне есть чрез всю свою жизнь безпричастну пребыти, нежели сицеваго причащения причаститися, и с преступниками православной веры вечней погибели подпасти.

Date: 2015-05-22; view: 582; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию