Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко помышления тожде суть, что и греси





Воглаголет ли некто вопреки от нехотящих истинне повинутися, яко зде помышления токмо, а не грехи, простым исповедати отцы Номоканона повелеша [лист 730]. На сие ответствуем сице: еже бо правилне исправляти несвященому, вещь не помышлении, но грехов есть. понеже правила святых апостол, и святых отец, на грехи а не на помышления кая написашася. Темже греси правилно врачюются, а не помышления. К сим же и на поле напечатася [лист 730]: Старча исповедь прията церковию. Кая исповедь старча прията церковию? яве яко грехов а не помышлений. Сие бо и в самом начале Номоканона, иже ко иереом сочинен, (якоже являет предисловие) яве видети есть, идеже сице глаголет: приемляи помышления человеческая, должен есть в писании наказан быти. ниже: Темже внимай себе о духовниче. до зде Номоканон. Что убо речем ли, яко Номоканон повелеваяй, иереом помышления человеческая приимати, простыя мысли повелевает приимати, а не грехи? всяко солжем. Темже убо Номоканон повелеваяй иереом помышления человеческая приимати не простыя мысли повелевает приимати, но исповедания грехов. Убо и простым повелеваяй помышления человеческая приимати, и правилне исправляти. не простая помышления человеческая приимати повелевает, но исповедания грехов. И сия правилне исправляти. Рцы убо ми; кая правила на исправление помышлений человеческих написашася? Не вся ли, яже написашася от святых апостол, и святых отец, на исправление согрешений человеческих написашася, а не помышлений? ей всяко. Сие яснейши, еже есть, несвященным помышления человеческая приимати, не простыя мысли приимати, но грехи, и в Кормчей, во главе 54, от вопроса Иоанна мниха 11, объявляется. идеже пишет тако: [Некто от сущих братии с нами, прежде седе в мире многих помыслы восприемля, сиречь дети духовныя приимаше в покаяние. ниже: Презвитеры же и мнихи падшияся с женами прием, и иныя грехи тяжкия]. до зде от вопроса. Видиши ли разум словес Иоанна мниха? Первее рече: некто от сущых братий с нами, прежде седе в мире, многих помыслы восприемля. сиречь дети духовныя приимаше в покаяние. Таже наведе; Презвитеры же и мнихи падшияся с женами прием, и иныя грехи тяжкия. От сих словес Иоанновых, всяк хотяй истинно истину познати, удобь может уразумети, яко помысл восприимание есть исповедание человеческих грехов. Убо отсюду ясно показуется, яко Номоканон повелеваяй неосвященному иноку, помышления человеческия приимати, не простыя мысли, но исповедания грехов повелевает приимати, и правилно исправляти.

Date: 2015-05-22; view: 504; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.006 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию