Главная Случайная страница


Полезное:

Как сделать разговор полезным и приятным Как сделать объемную звезду своими руками Как сделать то, что делать не хочется? Как сделать погремушку Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами Как сделать идею коммерческой Как сделать хорошую растяжку ног? Как сделать наш разум здоровым? Как сделать, чтобы люди обманывали меньше Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили? Как сделать лучше себе и другим людям Как сделать свидание интересным?


Категории:

АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника






Яко архиерей вся действует священником, и якоже еретическое крещение не приятно есть, такожде и хиротония





Зде ми дадите мало побеседовати к нашим, аще лепо есть нарещи нашими. от нас бо [с сыном громовым реку] изыдоша, но не беша от нас. аще бо быша от нас были, пребыли убо с нами, ныне же не суть. их же толико помрачися разумное око, тмою неведения божественных писаний, яко приемлюще от обливаемым крещением крещеных архиереов, хиротонию приемших священников, вся тайны церковныя от них творимыя приемлют. Темже и вопрошая глаголю: Рцыте убо о любезнии! Како священика, иже от никонопоследствующаго архиерея, иже обливателным крещением крещен есть, хиротонию прия приемлете? покрещеваете? или миром помазуете? или с проклятием токмо ересей? и аще убо покрещевающе приемлете, то кто вам по крещении паки рукополагает? епископ ли кий? но епископа не имате. без епископа же священник отнюд не может быти. якоже о сем свидетельствует блаженный Симеон Фессалонитский сице глаголя: [един действует епископ, свидетель же свещателен есть, яко подражает Бога Отца светов, и Его же обилует благодатию, си есть даровании даром, и всяк чин, и вся тайны, и все совершенство чрез него]. глава 75. Видиши ли коль явственно глаголет святый Симеон, яко един епископ действует, и всяк чин чрез него. Сие и божественнии апостоли во своем правиле утверждающе глаголют [Кормчая, правило 2]: [един епископ поставляет презвитеры, и диаконы, и прочия причетники]. Понеже един епископ имать воздавателную благодать. Якоже той же святый Симеон Фессалонитский изъявляет глаголя [глава 76, первыя книги]: [Тем же и действии седмь носят епископи, по числу божественных действий Духа. сия же суть: Крещение: Миропомазание: Чтеца печать: Рукоположение, подиакона: Хиротония диакона, презвитера, и епископа. В сих убо совершен сущь, воздавателную един имеет благоадть. Тем же и единыи рукоположения и мир действует]. от сих словес божественных апостол, и святаго Симеона, явственно видимо есть, яко едини епископи рукополагают презвитера, диакона, и прочия причетники. Вам же не сущу епископу, кто паки рукополагает священника? Аще же покрещевающе его, хиротонию же от никонопоследствующаго архиерея иже обливателне крещен, священника приемшаго приемлете. како убо, рцыте, крещение отмещете, еже прия от священника, иже имать рукоположение от архиерея, обливателным крещением крещенаго, хиротонию же от тогожде архиерея приемшаго приемлете? аще бо крещение от еретик не приятно, безпрекословно и хиротония, понеже от единаго источника, сиречь архиерея, крещение и хиротония происходита. Свидетель сему достовернейший блаженный Симеон Солунский, иже тако глаголет: [яко бо от источника света, вся церковная чрез него совершаются]. глава 76. Темже аще крещение не приятно, всяко и хиротония. и в лепоту. Ибо священнии апостоли священным своим правилом, иже отмещуще еретическое крещение, купно соотмещут и хиротонию от них происходящую, сице взывают: [дващи поставленныи и с поставльшим его да извержется, аще не будет еретическая рука первая. От толкования: аще токмо не прилучится, яко от еретик поставлен бе первее. ибо от тех крещеннии не крещени, и поставленнии не причетницы]. правило 68. И аще святии апостоли отмещут еретическое крещение и хиротонию, глаголюще, яко от тех крещеннии не крещени, и поставленнии не причетницы. како же вы противящеся священным апостолом, дерзаете приимати священника приемшаго хиротонию от таковаго архиерея, иже сам требует крещения, от него же невозможно крещеному верну быти, и поставленному причетнику? И слыши о сем преподобнаго Никона Черныя горы сице взывающа: [аще объявлено есть, яко от еретик имать рукоположение, от таковых бо поставленным или крещеным, ниже верным, ни причетником мощно быти]. слово 63. И понеже от еретик поставленным или крещеным, ниже верным ни причетником мощно быти. како, возможно от обливателне крещенаго архиерея, хиротонию приемшаго священника прияти, их же освящение не освящает освящаемых, но паче оскверняет. Не свое бо се аз глаголю. Но слыши Матфея Иеросалимскаго тако вещающа: [Аще от еретик хиротонию приял бе, отметаем бо таковых якоже крещение сице и хиротонию, не бо освящение сия, но скверну веруем исходатайствовати]. глава 24. Елма же убо якоже крещение крещеных от еретик, сице и хиротония хиротонисанных не освящает, но оскверняет. сего ради и великий в богословии Григорий, пиша Клидонию презвитеру, повелевает не приимати еретическаго поставления. О чесом в житии его явственно показуется, идеже пишет тако [генваря 25]: [посылаше вписав Клидонию презвитеру, (ниже) яко не приимати пагубы еретическия и поставления, и отметати Аполинария, яко странны соборныя церкве]. минея четия. К сим же божественнии отцы поведают, яко от проклятых никто иному не преподает благословение, егоже сам лишися. сице о сем свидетельствует святый Иоанн Златоустый глаголя: [никтоже от проклятых иному преподает благословение, егоже сам лишися]. беседы апостольския. Архиереи же иже обливаемым крещением крещени, сами о себе послушествуют глаголюще [книжица истинное оправдание]: [Вемы что на многих соборех, анафема сказано тем, котории не в три погружения крестилися]. глава 13. И аще по сказанию самех архиерей, иже обливаемым крещением крещени, от многих святых собор анафеме предани суть. благоявлено яко и сами они той анафеме, от тех же святых собор, яко обливателне крещени, предани суть. Сего ради и благословения, его же клятвы ради сами лишилися, иным преподати они не могут. но ниже хиротонисати кого могут. яко на проклятию преданных Дух Святый не приходит. Явственно о сем преподобный Максим Исповедник свидетельствует сице [житие Максима Исповедника, генваря 21 день, из минеи]: [Убо иже (единоволницы) сами от себе прокляти суть, и от поместнаго собора бывшаго в Риме извержени, и от священства отчюждени, тии кая совершают таинства? и которыи дух приходит на тех, иже от таковых хиротонисаются]. Сего ради и блаженный Иоанн митрополит Никейский, яко от анафематисанных ни едино действо духовное совершается, глаголет тако: [от анафем бо благословение не бывает, и от проклятия молитва не исходит, и [от] диавола Христово таинство не совершается, и от гноища благоухание не исходит, ни от гнилаго трупия ин исцелится, ниже от вервивых удов здравие иному телеси подается, ни паки от ереси, или от неверия духовно действо исполняется]. в слове на армены. Темже убо аще святии апостоли от еретик действуемое крещение и хиротонию отмещут: Аще преподобный Никон отревает еретическое крещение и поставление, яко от них поставленным, или крещеным, ниже верным, ни причетником мощно быти: Аще Матфей Иеросалимский отвергает якоже еретическое крещение, сице и хирототонию, яко не освящение сия, но скверну исходатайствуют: Аще святый Григорий Богослов не повелевает от еретик рукоположения приимати: Аще на проклятию преданных Дух Святый не приходит, во еже освятити от них хиротонисуемаго: убо и от обливателне крещеных, яко некрещеных, яко не треми погружении крещеных, чесо ради и проклятию предани архиереов, яко во многих ересех состоящих, хиротонисанных священников, на них же хиротонисание совершеннотворитель хиротонисателства Дух Святый не приходит, хиротонии отнюд невозможно прияти.

Date: 2015-05-22; view: 637; Нарушение авторских прав; Помощь в написании работы --> СЮДА...



mydocx.ru - 2015-2024 year. (0.007 sec.) Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав - Пожаловаться на публикацию